2012. feb 14.

Boldog Valentin-napot! Illetve BAJNOKOK LIGÁJA napot!

írta: Norva
Boldog Valentin-napot! Illetve BAJNOKOK LIGÁJA napot!

 Már akinek Boldog. Én most, hogy befejeztem a számomat hozzá, Nekem boldog lett. Bár az egészben az a poén, hogy rohadtul nem így terveztem az egészet, hanem búcsúdalként írom meg a szövegben szereplő személynek.. De kicsit másképp sült el a dolog. Na mindegy. Megemlítek 1-2 dolgot az utóbbi 2 napról.
Hétfőn a Dobóban a 10.A kajáltatta a tömeget. Nos ez a kajáltatás részemről így nézett ki:

Ha eléggé őrült vagy és bevállalós, csináld utánam:
0.Bemelegítésként vegyél részt kajáló versenyeken(palacsinta,fánk,szendvics stb)
1.Fogj egy üveg sűrített narancsszörpöt. 
2.Versenyezzetek, hogy ki iszik meg többet(3 pohár felhígítottal kezditek)
3.Jöhetnek a rövidek, ami nincs felhígítva(nagyjából egy vodkányi felesnek felfogható mennyiség)
4.Ha elég hülye vagy, vállald be a maradék, fél üveg hígítás nélküli narancs szörpöt.
5.Ha már minden kötél szakad, takarodj a wc-re, nyúlj le a torkodon. Ellenőrizd a terméket.
6.HA a hányatban CSAK narancsszörpöt látsz, akkor igazi profi vagy, ha van benne minden más maradék is, akkor még eddzél egy kicsit.(Nem tudom hogy csináltam, de nekem összejött).
7.Végezetül hugyozd ki magad

Na ja. Szóval elég kemény volt, de jókat röhögtünk a "Mösterekkel". 

A mai nap folyamán meg a suliban összesen 9 képeslapot kaptam Valentin-nap alkalmából. Elég sokan gondoltak rám, de ebből volt legalább 2, amin szarrá röhögtem magam, mivel olyan komolytalan volt és ami rá volt írva az egyikre: Varga Norbertnek 11c vagy b. XDDD Elég jó "rajongó" ha még az osztályomat sem tudja. De a kettő kivételével mindegyik komolynak minősült. Bár amit Attila kapott az nagyon nagy kombó volt: 
"Kedves Attila. Nagyon cuki,nagyon helyes és nagyon aranyos vagy. Találkozunk a WoW-on!
Puszi: Titkos Rajongód!" XDDDD Szóval volt 1-2 nagyon beteg és kreatív ember.
 
Minden esetre ami ezután jött az volt a legjobb: Lementem Déneshez, aki nem csak rapper társam, de nagyon jó haverom is és felvettük a Valentin-Napi számot. Eközben rengeteget röhögtünk és randomkodtunk, mert 1x-2x sikerült elbaszni a felvételt, ráadásul ez a fasz átírta a szövegemet 1-2 helyen. Íme:

De ácsi ácsi ne haragudj, bizony megfordult a fejemben,
Mi már nem beszélünk egymással, hát mit kéne most tennem,

helyett:
De ácsi bácsi ne haragudj, bizony megfordult a fejemben,
Mi már nem kefélünk egymással, hát mit kéne,fost ennem,

És az volt a legszebb az egészben, hogy a felvételen is így szerepelt először, tehát elég érdekes módon elröhögtem az egészet. Aztán megjelent a másik rapper társunk is, Döme, aki átadta a Valentin-Napi ajándékát annak, akitől szeretne valamit. Továbbá freestyleoztam és nagyon fel voltam pörögve, tehát egész jól ment. A felvétel viszont nem úgy sikerült, ahogy kellett volna, de amit szolgálnia kell célt, arra pont megfelel. Majd úgy is újravesszük, csak a Mai napra nagyon fontos volt ez a dolog és muszáj volt befejezni minél hamarabb! :)
Minden esetre mindenkinek Boldog vagy Nem boldog Valentin-Napot! :D 
ÉS NÉZZÉTEK A BL-T!!!!! 

 

 

Szólj hozzá

események