2012. jan 29.

Eltiltva vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy önkorlátozás..

írta: Norva
Eltiltva vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy önkorlátozás..

 Csigiri csá. 
Szóval az a szituáció lépett életbe, hogy el vagyok tiltva most a gépezéstől. Azaz nem is eltiltva, de jóval kevesebbet ülök itt, mint általában illetve jómagam korlátozom magamat a kockulástól. Hogy ennek mi az oka? Az, hogy elhatároztam, hogy nekiállok tanulni, mert ez a bizonyítvány, amit most félévkor hazahoztam katasztrófa. Jó hát más azt mondaná, hogy "miről beszélsz?3-as átlag tök jó." hát kinek mi, ennél jóval többet kitudok hozni magamból. Csak van egy olyan tulajdonságom, hogy "lustaság", ami mindent legyőz. :D De most eljött az a pillanat, amikor túlteszem magam ezen a rossz tulajdonságon és nekiállok javítani. Egész magasra tettem a mércét, mert a 3as átlagról 4,5-re akarom javítani év végére az átlagomat. Úgyhogy ezért nem vezetem most aktívan a blogomat és heti szinten maximum 1 bejegyzést fogok írni, de előfordulhat az is, hogy másfél vagy kéthetente írok le néhány dolgot az elmúlt 2 hétről. 
Akkor tekintsünk bele 1-2 dologba, ami történt ezen a héten, bár igazából csak az utolsó 2 napomat tudom kiemelni, mert hétfőtől egészen péntekig matematika témazáróra készültem, mivel "jobb dolgom nem volt." Tehát nézzük a pénteket. Napokkal a matek témazáró megírása előtt megbeszéltük, hogy bulizunk egyet Krisztiánéknál, amolyan összeülnek a haverok, isznak és hülyülnek buli. Na nekem ebből az ivászat része kimaradt, mert nem volt most kedvem hozzá, meg amúgy is pihentetem a májamat szilveszter óta. Amíg a srácok ps-eztek meg zenét hallgattak meg mit tudjam én mit csináltak, addig én beszélgettem a házigazda húgával, aztán lementem játszani olyan játékokkal, amikkel életemben nem játszottam(mert nem élek ilyenekkel), de még így is elvertem a profikat.:D
Aztán ez ment oda-vissza fel-alá egyszer itt, egyszer ott, aztán elmentünk néhányan pizzát venni, mert minek rendelni, ha kb 20 méterre van a pizzéria? De azért mi tettünk egy jó kis kerülőt az én hülyeségem miatt. :D Visszamentünk, kajáltunk, majd felmentem ismét az emeletre és kialakult egy "kavarás szituáció". Egyszer csak annyit hallok, hogy megjött a házigazda anyja. Mondom nekem be kéne mutatkoznom, mert engem nem igazán ismer. Erre lemegyek, kezet fogok vele, bemutatkozom "Én vagyok a cserebogár evő, akit látott a videón, meg akit betakart szilveszterkor." Aztán eléggé megkedvelt. Kikísértük a Tomit meg a Rezsőt a buszmegállóba, a busz 5 perccel hamarabb jött, és a Tomit is felengedték a nem tudom milyen bérletével.  Aztán visszamentünk, még elvoltunk hajnali 4ig, majd ledobtuk magunkat aludni. Aki ment az elsővel, az ment, én csak reggel negyed 10kor jöttem haza.
Délután üres volt a lakás, szóval egész nap zenét hallgattam és cseteltem, mert más dolgom nem volt amúgy sem, tanulni meg nem volt kedvem, főleg, hogy egész héten csak gyakoroltam. Estefelé meg gondoltam egyet és úgy voltam vele, hogy ha már a házi telefonokat és a 30as mobilokat ingyen tudom hívni, felhívok 1-2 embert, akikkel régen beszéltem, meg volt köztük egy olyan is, akivel életemben nem beszéltem még, de facebookon megadta a mobiltelefonszámát és felhívtam. Elbeszélgettünk egy jó ideig, bár a beszélgetés java részében én pofáztam, ő meg röhögött. Aztán fel akartam hívni az egyik Eszter nevű ismerősömet, és mivel kettő egymás alatt volt, ezért nem tudtam, hogy melyik melyik. Erre felhívtam először azt az Esztert, akivel egy suliba járok, az esetek 90%-ában oltjuk egymást, viszont mivel nem tudta ki vagyok, tök illedelmesen beszélt velem. XD Először csak azt hitte, hogy valami gyökér szórakozik vele így este fél 9kor, aztán másnap reggel szembesítettem azzal, hogy Én voltam az véletlenül. Utána sikerült felhívnom azt, akit eredetileg felakartam hívni. Miután vele befejeztem, visszahívtam azt, akivel nem beszéltem még sosem, végigröhögte az egészet, hogy mennyit tudok pofázni a semmiről illetve azon is, hogy miket mondtam. Apja azt hitte, hogy azért hívtam fel, mert be vagyok tépve. A telefonálgatások után meg ledobtam magam aludni, de még előtte bocsánatot kértem egy személytől, mert nem szeretem a haragtartást.:) 
Majd még jelentkezem valamikor. 

Szólj hozzá

buli események elhatározások