2013. máj 12.

Majdnem eltelt fél év...Én meg visszatértem? VISSZA!

írta: Norva
Majdnem eltelt fél év...Én meg visszatértem? VISSZA!

Na üdvözletem újra mindenkinek.

 Hát magam sem gondoltam volna, hogy még visszafogok térni és írni tovább ezt a számomra kihalt kis ereklyét. Őszintén szólva hiányoltam ezt az egészet. Hiányoltam azokat a fergeteges perceket, amiket erre a blogra rászántam. És természetesen nemcsak én, hanem az olvasóim is. Rengeteg kérdést kaptam emailben azzal kapcsolatban, hogy miért hagytam abba az írást. Erre az volt a válaszom: mert hamarosan elindul a videóblogom. Azóta sem indult el. Egyrészt az érettségi miatt nem is tudtam rá időt szakítani, másrészről a videó kamerám nem HD-ben vesz fel, én pedig csak és kizárólag a legjobbat szeretném nyújtani a nézőknek. Ezen kívül rengetegen írtak azzal kapcsolatban is, hogy nem akarom-e folytatni, mert hiányolják a szokásos hülyeségeimet.. És akkor elgondolkoztam: miért nem akarom én ezt folytatni? Válaszolni magam sem tudtam, hiszen amíg nincs videóblog, addig miért ne írhatnék? Máskülönben is ha lesz, akkor a videókat úgy is folyamatosan posztolni fogom a blogba. Szóval a lényeg a lényeg: visszatértem!! :)

 

Akkor vágjunk is bele, azt sem tudom, hogy hol kezdjem. Legutóbb mikor még írtam, a szalagavatóról volt szó.. Ekkor jött az a pillanat, hogy elkezdtem inaktivizálódni, úgy az elmúlt 5 hónapban ha 3x voltam bulizni, akkor már sokat mondok. Kedvem sem volt, mellesleg tanulnom is kellett, ezen kívül elkezdtem csinálni a jogsit, amit szintén félbe kellett hagynom az érettségire való tekintettel. A KRESZ persze megvan, 2 hibapontom volt az egészben, de vezetni azóta sem vezetek. A suliban töltött napok átlagon felüliek voltak, megpróbáltuk az utolsó pár hónapot akció dúsan eltölteni, ami azt hiszem sikerült is. Végül is voltunk néhányan, akikkel ezt meglehetett valósítani. A tanáraink mindennapját is egyre érdekesebbre formáltuk, habár a fagyi visszanyalt és amikor éppen morcosak voltak, jöttek a szóbeli vagy épp írásbeli feleletek tételekből..:) 

 

 Habár bulik nem voltak, és nem nagyon voltam én sem szórakozóhelyeken, azért 1x 2x csináltam egy kis összeruccanást itt nálunk kis italozgatásokkal, ennél nem is kellett több. Áprilisban megünnepeltük Krisz 18. születésnapját, az például pont az a buli volt, ahol megmutattam: hogyan kell berúgni 20 perc alatt. Keverj mindent mindennel és igyál gyorsan, majd érezd a hatást. Meg sem lepődtem, hogy amikor orosz ruletteztünk, valahogy mindig sikerült fejbe lőnöm magam. Ja és teli hánytam a kádat is, mert úgy gondoltam az kényelmesebb, mint a vécé. Szóval hardcore volt. 

 

 Aztán elérkeztek az utolsó napok az iskolában, amikor már csak azért mentünk be, hogy legyen valami. Igazgató úr megmutatta nekünk a számunkra még ismeretlen helyeket az iskolában. Készültek képek az iskolatetőn, lementünk az iskola fűtésközpontjába, ott lekapcsolták a villanyokat és még volt egy utolsó lehetőségünk arra, hogy közösen összedolgozzunk, mint osztálytársak: ki kellett jutnunk a gödrökkel, akadályokkal és csövekkel teli szűk központból. Szép is volt. :) Aztán eljött a ballagás ideje. Azzal ballagtam, akivel szerettem volna, a ballagás után még egy szál rózsával is megajándékoztam, aminek hatására majdnem elsírta magát. Nem sírt eleget ballagás közben, még ezzel is sikerült belőle kiváltanom az érzéseket. A városi közös ballagáson is együtt ballagtunk, ahol rengeteget meséltem a múltamról, amiről még nem számoltam be neki. Az előadás viszonylag rövid volt a Széchenyi téren, utána végre jöhettem haza kajálni, piálni, bulizni és jól érezni magam. 

Nézzük csak mi volt a nagyszabású érettségin...

Ugyebár az érettségit a magyarral kezdtük. Egyáltalán nem tartottam a magyar érettségitől, mivel magyarból sosem voltam rossz, szöveget értelmezni jól tudok, és a szövegalkotás sem a gyengém, bár gondolom ezt tudjátok, hiszen a blogírás rengeteget segített ebben is. Ötösre számítok.
Aztán ezt követte a matek.. Hát komolyan mondom felháborító volt. Teljesen meglepetésszerű volt az egész, hiszen az elmúlt évek alatt nem volt ilyen a matek érettségi, én meg elbasztam az egészet. Hármasnál jobb nem lesz, majd ősszel javítózunk! :)
A töri viszont meglepetésszerű volt. Ettől tartottam a legjobban, úgy mentem be törizni, hogy ebből tuti, hogy lesz valaki, aki megbukik. A könnyebb feladatok közt azért voltak kibaszások rendesen, az esszé része meg azért volt vicces, mert aki tanult rá sokat, az most rábaszott, aki meg nem tanult semmit, az meg jól járt, mert egy rakás időt megspórolt vele: a tételek közül alig volt bármi is az esszék része. Cigánykérdésről, honfoglalásról és a középkor gazdaságáról írtam. 4es 5ösre számítok. 
Még hátravan az informatika, de azt meg megírom 90%-osra! :)

És akkor nézzük a legutolsó eseményt:  az Ice Beach nyitóbulit.


Már alig vártam, hogy végre mehessek egy fasza kis szórakozóhelyre bulizni. Adott volt az alkalom: írásbeli érettségi után jól esett ez a kis tombolás. Előtte azonban Dani haverommal alapoztunk egy kicsikét, betoltunk egy üveg vodkát, ami tegyük hozzá: meleg volt, szóval jobban is ütött. Felpörögtünk a bulira, jó kis zenéket hallgatva A tól Z-ig ami jött, aztán elindultunk. A busz csak röpke 10 percet késett, de legalább kevesebbet kellett várni a dorogi buszmegállóban az Ice Beach buszra. Hát a buszon a hangulat adott volt: ismét sikerült elérnem azt, hogy beüljön mellém egy idióta.. :D Azért jól elvoltam és jókat röhögtem "Vajon megpuhult-e már a rizs a fazékban?" A srác mondjuk nem vágta le, hogy mire gondolok átvitt értelemben, de mindegy is volt. Közben két mögöttünk ülő csaj megkérdezte tőlem, hogy beletúrhat-e a hajamba... Na most én itt vágtam 5 másodpercig a pokerfacet és azt sem tudtam, hogy mit válaszoljak, aztán inkább előrefordultam és folytattam a beszámolómat az érettségiről, meg néhány random témáról. Természetesen miért is lenne szerencsénk, az eső elkezdett esni, mikor leszálltunk a buszról, de a problémát könnyen orvosoltam: levettem a felsőmet, majd felhasználtam esernyőnek. Nem rossz, mi? :D Bár akinek volt esze, megcsinálta ugyanezt, aki meg menő volt, az le sem szarta. A szokottnál másabb volt a hangulat, itt már a bulira hangolódás is nagyobb élmény volt, mint az elmúlt évek során. Jobban felpörögtem, közben ittam még egy vodkát és egy kólát is. És mikor elkezdődött a buli, ment a tombolás ezerrel. Egész éjszaka táncoltam és átadtam magam a zenének. Táncolni még mindig nem felejtettem el és még mindig bennem volt a mozgás, amit persze sokakat le is nyűgözött. Persze miért is lenne minden szép és jó, mindig akad valaki, aki irigy lesz rád és megpróbálja megcsillogtatni a tudását, amit persze neked "lenyűgözötten" kéne nézned, közbe inkább vágod a pokerfacet és nem fűzöl hozzá semmit sem. Na valahogy én is így voltam ezzel. :)) Aztán ott volt egy lány is, aki elkezdte kigombolni az ingemet, azt mondjuk nem tudom, hogy miért.. :D Vagy azért, mert ezzel akart kezdeményezni, vagy csak úgy jó szórakozásnak találta, minden esetre én eltekintettem felőle, táncoltam és mosolyogtam tovább. De miért is ne lenne néhány fafej, aki megpróbálja elrontani mások buliját, mert neki épp balhézhatnéka van. Ugyanennek voltam szemtanúja éppen azelőtt, mielőtt elhagytam volna a helyszínt. Az ilyen retardáltak inkább maradjanak otthon szerintem. Persze ez tovább folytatódott a buszon, amikor néhány "menő vagyok, mert megtehetem" ember elkezdett szurkálódni a buszsofőrrel, össze-vissza ugattak neki, majd mikor megérkeztünk az esztergomi Bástyához, a srácok mielőtt leszálltak volna még beugattak, hogy szétbaszták a buszt. A sofőr ezt megelégelte és szépen lerendezte a konfliktust. Dorogon a csatlakozást ugyan nem értük el, de az volt a szerencsénk, hogy 3 perccel később jött egy másik busz is, amivel szintén hazatudtunk jutni. 


Összefoglalva ezt a pár hónapot: láthatjátok, hogy ettől függetlenül ugyanúgy színes életem volt, csak annyi, hogy nem írtam le őket a blogomba. Ha lesz mit írnom, akkor ismét fogok írni, de lehet, hogy addigra már lesz egy videó kamerám, amivel elkezdhetem a videóblogom készítését.
Viszlát később! 

 

Szólj hozzá

buli csajok események