2011. nov 27.

BebaSzombat!

írta: Norva
BebaSzombat!

 Hát ez a nap úgy sült el,amilyenre nem számítottam JÓ értelemben!! :D
Marci barátommal a délután folyamán tettünk egy kis sétát Jászfalun és közbe feltettem magamnak a kérdést,hogy: Kéne valamit csinálni,nem? Szóba került ez a téma,és kiderült,hogy ő megy Esztergomba 15:20 as vonattal. Mondom akkor csapódom hozzád,ha nem gáz,mert végül is kihívok egy csajszit akkor és mehet a buli. Igazából a Virág névnapját mentünk megünnepelni. Nos összescsapódtunk néhányan a buszvégen,ekkor kaptam egy telefonhívást Sárától,hogy akkor most itt vagyok-e már Egomban és lesz-e valami,mondom igen,találkozzunk Bástya tetőnél. Bebiék úgy volt 15:20 ra ott lesznek,de késtek 10 percet,szóval addig pangás volt. Ezt követően elmentünk betermelni valami finomságra,vodkára,martinire és borra plusz egy kis kísérőre.. Ezeket elfogyasztottuk körübelül egy-másfél óra leforgása alatt..Volt egy üveg bor,amihez nem volt bornyitónk,szóval megpróbáltuk kinyitni,de nem úgy sült el,ahogy mi azt szerettük volna,szóval az üveg bor összetört..Kár volt érte,de legalább úgy visitottunk a röhögéstől,hogy mégjobban feldobta a hangulatot..:D Saci ezidő alatt ki is ütötte magát rendesen..Össze vissza csatangolt,dőlt borult.. Úgy nézett ki,hogy lépett egyet,borult kettőt,majd lépett hátra hármat.. Marcival hazakísértük szépen,ő meg folyamatosan esedezett a bocsánatunkért,mondtam nincs harag részemről,csak kicsit kellemetlen helyzetben éreztem magam. Aztán Marcival visszasétálgattunk,találkoztunk Yardokkal,én meg illedelmesen,lágyan,lazán odaköszöntem: Jóestét Kívánok! Marci betolja: Én kurvára bírom,mikor így hirtelen átváltod a stílusod a "dörmögő medvéről" az "illedelmes medvére",aki lágyan és mosolygósan köszön. :DD Hát ja én is jót tudok ilyenkor magamon mosolyogni. :D Ezt követően bementünk az Atlantiszba,találkoztunk Pistikével is,azt jókat piáltunk. A Virág tiszteletére lenyomtam egy kis táncot,ott rajolt mindenki,hogy mekkora arc.. Azt kb majdnem elestem a saját lábamba.. XD Majd zenét leoffolják azt kivoltam borulva. :D  Majd jött a zártkörű parti,szóval elillantunk a kocsmából,azt indultunk az állomás felé. Hazafelé utat végig trollkodtam Esztergomban.:)) Jászfalun pedig még Virággal beszélgettünk több mint fél órát és jókat nevetett a történeteimen. Aznap csak 2x köszöntünk el egymástól..:D Mikor hazaértem bebasztam még 3 pohár bort,azt jóság volt. Faterral nekiálltunk matek példákat megoldani,csakhogy megmutassam: NEM vagyok hülye részegen,csak épp annyira,hogy matek gyakorlatokat oldok meg.. XD
Végül is ez a random este egész jól sült el összességében.:)

Szólj hozzá

buli események