2010. dec 17.

A hétről röviden

írta: Norva
A hétről röviden

Úgy nagyjából a hetemről,hogy mi is volt. Összefoglalásképpen:
Kezdjük azzal,hogy a héten keveset aludtam(napi szinten 2-3 órát),mert kissé stresszeltem pár dolgon.
Hétfői nap lazantos volt,meséltem, hogy mi volt a szombati Zenith partin(Dani szülcsinapja :D). Arról röviden annyit,hogy: Eléggé csúnyán kiütöttük magunkat... Vodkára pina colada, arra royal,arra meg pezsgő... A pezsgő nem kellett volna oda,akkor nem lennének képkimaradások. :D
Nah mindegy,hétfőn meséltem pár embernek a dolgot.
Kedden mentek az oltások kémián ahogy szoktak.. De előtte 2 tesin úgy volt filmet nézünk..hát az első órán nem jött össze mert nem találtunk termet,addig tanulnuk. Aztán rajz teremben csak sikerült szereznünk "videólejátszónak nevezhető gépet", természetesen FPS hiányban szenvedett :DDD(képkocka per másodperc).
Matekon összefoglaltunk(csütörtökön írtam belőle egy fullosan jó tz-t vagyis nem fogok megbukni :DDD),angolon meg kaptam az oltást,hogy miért nem tanulok szavakat(há figyelj ilyen szar "szótárfüzetből" mint a Companion..hát nem fogok egy szót se megtanulni :DD).
Kémián szokás szerint jöttek a szórakoztató hozzászólások Áront illetően.. A hazafele menet megintcsak jó volt. Gergőéket látom buszmegben,odatolom a képem: Sziasztok gyerekek,mi a helyzet veletek,én vagyok a Norbi gyerek,tolom nektek a szöveget.
Ez egy újfajta köszönés akart lenni. Áron igazából az 1:35 ös buszt várta ami már 1 órával előtte elment,mert 14:35 volt már.. XDD nem 1:35 hanem 14:35 kedves Áron.. Ha a Gergő nem szól,akkor te még mindíg azt a buszt várod,ami már rég elment. Oltás volt :DD
Szerdán úgy volt,hogy két töri óránk lesz(első óra plusz az osztályfőnöki),de a végén az ofő úgy gondolta,hogy ő jófej és elengedi nekünk azt a törit. Bioszon írtam egy "frappáns" dolgozatot.. Értelmes dolog ugyan nem sok volt benne..de azért a 3 as csak meglesz. :DD
Éneken is olyan szépen kornyikáltunk. A tanárnő leoltott,hogy látott szombaton mennyire kész voltam. :DD Köze hozzá annyi,mint ahhoz,hogy mekkorát szartam.
Csütörtökön a két tesi torna volt. Talaj torna.. Majdnem kitörtem a nyakam hála néhány faszkalapnak.. Akik elkezdtek baszogatni. :D
Magyar órát végig röhögtem.. Mindíg beleugattam erre tanár felszólal így "magának mormogva":
Norbi ha mégegyszer beleszólsz *glogy glogy glogy* xDDD
Matek órán tz-t írtam. Viszonylag jól ment mint írtam. Angol órai szódolgozat a szokásosan sikerült. Úgy se tanulom meg őket hiába erőlködik a tanár. :DDD Kémia órán is dogát írtunk.. Hogy is kezdődött?Ja igen: Állunk a terem előtt mindenki olvassa a könyvét,tanárnő szokásosan jön.. Nézi mindenki tanul...csak csak eszébe jutott végül,hogy dogát írunk erre megszólal:
Vegyetek elő egy tollat, a cuccokat meg tegyétek le az asztalomhoz.
Oké ez megtörténik,elkezdjük írni a dolgozatot.. Nincs olyan óra amikor Áronra ne lenne panasz. Ez megszokott. Nézzük,hogy most mit alkotott:
iPhone vs Kémia tanár:
5 percig szemléli Áron mit csinál, Áron leszarja..(kémiából puskázott neten xDD)
- Hallod tedd el de villámgyorsan..Tedd ki az asztalra..
-Menj vissza oda ahol az előbb voltál.
(Áron előveszi az iPhonet és "visszateszi oda ahol volt")
-Előbb nem itt voltál.
Áron nem merte azt mondani,hogy a tanárnő más szögből látta.
-Ne nézz engem palimadárnak gyerek.
Jön az oltás:
Egyébként nem tudom hogy tisztában vagy-e vele,hogy mobiltelefont érettségin vagy bármilyen írásbeli vizsgán használni tilos(grimasz). *Osztály röhög* xDDD Valaki felszólal a tömegből: Az nem mobiltelefon,hanem iPhone. Erre a tanár: Örülök,hogy megszólaltál. :DDD
Hazafele út ugyanúgy aprított ahogy szokott. Szokásos helyen ledekkolunk aztán nézelődünk és oltjuk a tömeget, na meg a sok ember által szeretett Mikit akit " a buzik megvertek " (Ugye Csakog?:DDD).
A mai napról annyit,hogy rajz órával kezdődött. Bekellett adni kisházakat,amire 3 hónapot kaptunk,hogy megcsináljuk. Mára már készen kellett lennie.. :D Sokaknak kész is lett köztük a nagyhatalmas Istennek,a lenyűgözhetetlen CSABINAK is.. Csabika hogy is nézett ki az a ház? Gyufákat ragasztottál az oldalára meg a tetőre meg mindenhova.Szal gyufaszál volt a külseje.. Tomi kapott gyufákat és bohóckodott vele,hogy pöckölgeti őket.. Az egyik pont a Csabi ölében kötött ki meggyulladt állapotban.
Csabi pipa lett,elkezdett trágárkodni,felállt megtérdelte a padot, mintha egy Isten állt volna fel és mintha forgószél lepte volna be az egész termet. Csabi felszólal: FARAGÓ SZÉTBASSZAM A FEJED? Te dagadt gecii. Hallod kitaposom a beled,ne szórakozzál itt az égő gyufákkal faszkalap(közbe a pad eldőlt,majdnem rá Bajkó lábára). Áronékkal sírtunk a röhögéstől főleg a Tomi fején. Utánna kimentünk a folyósóra,ott volt egy tábla,amire lehetett írni. Felírtuk az új szlogenünket(Mountain Goat) szép betűkkel és alá,hogy Merry X-max. A folyósón csak kicsit néztek minket hülyének,de nem gáz.Dupla magyar unalmas volt,szövegértéseket javítottunk,meg kikaptuk a verselemzés dogákat.
Angolon is dogát írtunk,az lazán ment. Majd jött az infó abból is csak ott programozni kellett.. Nekem állandóan fekete képernyő jött be,mikor elindítottam a programot.. Már kb azon röhögtek a többiek ahogy mormogok magamban,hogy mindjárt darabokra aprítom. A tanár nyugtat: Nem szabad széttörni a gépet Norbii.
Tanár úr mindjárt kezelésbe veszem én a dolgokat. Ahelyett,hogy segített volna megoldani a problémámat,csak nyugtatott. Valaki meg kapott segítségül egy fél ciklust. :) Aztán francia órán nem volt semmi érdekes.. Indulunk hazafele, Marcival annyit látunk,hogy Tomi,Krisz,Huan -10 fokban feszítenek pulcsiban. Gratulálok :D Hülye gyökerek. :D
Aztán hazafele menet összefutottam Danival,aki épp áthívott vp-zni Vityáékhoz. Pöffeszkedtünk,majd 6 órakor hazajöttem. Jó volt ez a hét,leszámítva egy-két dolgot...

Szólj hozzá