2010. sze 14.

Egy viszonylag megint vicces nap.

írta: Norva
Egy viszonylag megint vicces nap.

Reggel volt..kora reggel. A tegnapi futásomat pihentem. Felöltöztem kajáltam majd uzsgyi az állomásra. Már a felszállásnál belebotlottam egy székbe. A helyi járaton ismét egy alföldi traktorvezetővel volt szerencsénk összekerülni. Szegény csaj csak nézett ki a fejéből,mikor majdnem előre repültem egy széknyit és majdnem ráestem. Nem para. Beértem a suliba laza 2 tesivel kezdtünk, futottam egy jó(szar) időt, fociztam és kondiztam majd irány a matek óra. Eddig még tök uncsi a nap,de végre egy matek óra, ahol értek is valamit. Jött egy angol, köszönjük tanár nő az együttműködését, igazából fogalmunk se volt a feladatokról, csak oldjuk meg, de maga megtanította nekünk. XDD Aztán ugyanúgy magával egy magyar óra. Hát szép volt mondja nyissuk ki.. Megkérdem: most a szöveges feladatsort és a füzetet,vagy a szöveges feladatsor javítókulcsát nyissam ki?Mindenki röhög, igazából azon, hogy hogy tudok ekkora ökörséget kérdezni. Na de hát kéremszépen ha nem tudom mi van akkor nem tudom mi van. Nem írtunk dolgozatot,ráadásul a 37 emberből 28 an el se hozták a nyelvtan könyvet,szóval a maradék 10 ember dolgozott,mi meg addig nyaraltunk illetve készültünk órára. A kémia volt a legütősebb. Tök normálisan bemegyünk a terembe, mire figyelnek fel páran? Áron szétbassza a padot(elcsúszott pár centit) erre tanár megszólal: Szét is barmolhatod nyugodtan végül is nem a tiéd. Hátul néhányan elkezdtünk röhögni. Áron folyamatosan mosolyog és röhög. Erre egyszer csak a tanár megszólal:
-Ti állandóan ott hárman csak vihorásztok és röhögtök. Mi ilyen szórakoztató az órán?...*Kis hatásszünet* Most nézzetek rá úgy mosolyog mint a birsalma(szegény Áron).
én mentegetőzök,hogy
"tanárnő én most nem röhögtem meg semmi"
"Jajajaja ezen az órán..és a többi?Eddig a 4 órából 3 csak arról szólt,hogy ti röhögtök..Mert ment a műsor meg a buli"
Na szted min röhögünk?Azon,hogy mindenkit leoltasz meg ahogy magyarázol ráadásul nem beszélve arról,hogy mindíg kaját hozol fel példának.:
"Képzeljétek el mint a svéd asztalnál a nagy lakomák" meg a
"Például a tojáás,túróóó,tészta"
Hurkapálcika.. Szóval ez az ami olyan vicces. Meg csak rákell nézzek Áron fejére és röhögök.

Szólj hozzá