2010. máj 23.

Szombati nap.

írta: Norva
Szombati nap.

Felkeltem reggel 6 kor. Hülye vagyok mi? Áh nem,mert pénteken már fél 11 kor bealudtam és a húgom baszott felébreszteni. SZóval 6 kor felkeltem, kerestem néhány zenét, egy új DJ szoftvert és 8 kor nekiálltam a nyári szezon nyitó mixem elkészítéséhez. 8 tól 2 ig csináltam kb, el se mozdultam igazából a géptől csak néha néha nyújtóztam egyet. :DD 42 perces lett összesen, és remélem sokaknak tetszett eddig, bár véleményeket tekintve nemnagyon voltak negatív vélemények. http://addat.hu/81cc90f0/DJ-Crash---Sunrise-Extasy-2010.mp3 de ha érdekel itt van a link,letöltöd meghallgatod, még tracklistát is mellékelek hozzá csak most csak nektek.
1. Prok Fitch Pres. Nanchang Nancy - Walk With Me (Axwell Vs. Daddy's Groove Remix)
(4:45 től Soundpusher - Milk Honey (Felguk Mix) [Exclusive] vel mixelve)
2. Hoxton Whores ft Krysten Cummings - Sunrise (Lauer Canard Vocal Remix)
(Mark Knight - Devil Walking (Original Mix) alatta mixelve majd 6 percnél Ben Sims - Hypnosis)
3. Prok Fitch Pres. Nanchang Nancy - Walk With Me (Axwell Vs. Daddy's Groove Remix) (közben alatta D.O.N.S. feat Shahin feat Seany B. - Rollin' deep ( remix by DJ Goodnoize )
4. Carl Louis Martin Danielle - The Message (Original Mix) (18 percnél alatta David Guetta: On the Dance Floor)
5. Outwork – electro ( jean maxwell feat DJ Crash edit) közben David Guetta Ont he Dance Floor
6. Chocolate Puma Featuring Colonel Red - Back Home
7. Does it Taste Better (Original Mix) - Olivier Giacomotto - Definitive Recordings ( alatta The Shapeshifters - Helter Skelter)
8. David Guetta: Memories( DJ Crash edit)
9. Michel Cleis ft Toto La Momposina - La Mezcla (Copyright Main Mix) Strictly Rhythm
10. Pete Tong Paul Rodgers- Get it
11. Tim Berg - Bromance (Avicii's Arena Mix)
Remélem kiveszitek belőle mi micsoda. Majd ezek után, miután elkezdtem konvertálni egyik ismerősöm lejött hozzánk,hogy nem jó a net. Mondom felmeek megnézni. Találjátok ki hányszor indultam vissza haza(hála istennek futva kb 1 perc sincs) ráadásul szakadó esőben? PONT amikor kellett vmi itthonról akkor kezdett el esni. SZóval szám értékben 3x fordultam vagy is összesen 6x tettem meg az utat. Először "kiderült" hogy valószínüleg szar az integrált hálókártya.. felviszem az egyiket itthonról. Azt baszik felismerni ,itt már csak az volt az érdekes, hogy a laptopon ment a net,de a gépben nem.. Biztos,hogy hálókártya. Azt a nagy büdös lófaszt, este 5 kor megkapta a netet mindenféle egyéb probléma nélkül. Legalább is anyám mondta,hogy MSN en írt. Na mindegy ezért futkostam én ide oda? Ráadásul esőben 1 szál pólóban meg térdgatyában? Nempara. Majd estefele már elegem lett ismét mindenből, anyám mindíg meghatározó tényező akar lenni, nem szabhatom meg úgy az életem ahogy akarom, a rubik kocka is szétesik, meg minden egyéb probléma. 90%-hogy a Corvinba fogok menni továbbtanulni 10.től Pestre. Úgy nagyjából ennyi

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.