2012. aug 14.

Egy új remény...

írta: Norva
Egy új remény...

 Tiszteletem Kedves olvasók!

 A szerelmemmel történt esetek után mint észrevehettétek, kicsit felszívódtam, legalább is a blogírással, pontosabban csak egy hétre, bár ez tőlem megszokható, hogy van, amikor írok, van, amikor nem. Sikeresen összeszedtem magam a történtek után, néha még azért az eszembe jut és hiányzik, mégis csak egy teljes évről van szó és hirtelen elveszíteni valakit, akit szeretsz, hát nem a legkellemesebb dolog, pláne úgy, hogy egyik pillanatról a másikra történt meg. Természetesen az élet megy tovább, Én pedig nem fogok ezért meghátrálni és megtörni. Továbbra is élem az életemet, ahogy ezelőtt tettem, annyi különbséggel, hogy most jelen esetben nem törtetek egy csaj után sem, majd lesz, ami lesz, jelen esetben csak ismerkedem, barátkozom, aztán meglátjuk mi sül ki belőlük. Részben ezért is az a bejegyzés címe, hogy "Egy új remény..". Ezt egyébként meg is zenésítettem egy Progressive House keretében, íme:

http://soundcloud.com/norva/a-new-hope

 Mellékes, hogy ezek után egy amerikai producer szeretne velem közös zenét csinálni, tehát eléggé megindultak bennem a boldogsághormonok! :) 


 Közben persze partikban sem vagyok szegény: "ide hívnak, oda megyek, amott pedig partihegyek." :-) Hétvégén elmentünk bevásárolni egy születésnapi bulira a résztvevők egy részével. Ez sem volt ám egy mindennapi bevásárlás, amikor 3 hülye együtt van és egy csajszi is, mit ki nem lehet hozni egy vásárlásból..:) Főleg, amikor egy ember fizeti ki a dolgokat, mert csak egy töltötte be a 18-cat és a végén meg összesíteni kell, hogy ki mit vett meg és mennyi jár vissza neki, nem beszélve arról, hogy se toll, se számológép, csak egy darabka aszfalt, amivel megpróbáljuk összesíteni azt, hogy ki mennyit fizetett és kinek mennyi jár így vissza. Nem volt egy egyszerű feladat, de mi megoldottuk. Hazafele menet Patti anyukája felvett minket, a két srácot kitette, ahol laknak, én meg mentem hozzájuk. Elkezdtem megbarátkozni a kutyákkal sikertelenül, az egyik fránya vakarcs miatt még a narancslé is rám borult..:) Rengeteget beszélgettünk, hülyéskedtünk, kiöntöttem neki a szívem, ahogy ő is nekem az övét, szóval jót társalogtunk. Ugyanezen a napon egy jászfalusi csajszi ismerősömmel is összefutottam, akit már kisgyerekkorom óta ismerek, és vele is jól eltársalogtunk.:)

 Aztán elérkezett a hétfői nap, a születésnapi buli ideje, amit röviden összefoglalok: Az elején nagyon remekül éreztem magam, partifotók készülgettek ezerrel, alapozás megvolt, a közepe fele történtek dolgok, amiket magam sem értek: 
 Egyrészt valamelyik tag ráejtette a vízipipacsőre a szenet.. Direkt megmondtam, hogy majd én töltök, ha kell és megcsinálok mindent, csak szóljanak, de hát senki sem szólt. Igaz, nem az én vízipipám meg semmi ilyesmi, de akkor is.. 
 A másik dolog pedig az, hogy a bulizók java része bement a sátorba, ott punnyadtak, ráadásképp még zenét is ott hallgattak. Ez az állapot csak egy ideig állt fent szerencsére, de zavaró volt. A legbosszantóbb dolog azonban az állandó zeneváltás volt. Betettünk egy partizenét, hogy arra táncoljunk, elmegy a feléig, erre valaki elkapcsolja, még táncolni sem volt lehetőség.. 
 A végén pedig átment az egész totális punnyadásba, mert a zenék java része ilyen nyálas feelingű volt, és én ezzel úgy vagyok, hogy egy bulira nem ilyen zenék a valók, mellékes, hogy 1-1 számról a szerelmem is eszembe jutott. Pedig volt ott rakás partizene, de hát csajoknak ez kellett.

 Volt azért vicces része is a bulinak: Például a húgom azt mondta, hogy ő nem iszik, mégis kicsit odavolt a csajszi, de figyeltem rá. :) Én bevágtam egy üveg vodkát egyedül borral,pezsgővel fűszerezve, de mindenki csak nézett, hogy hogy a picsába vagyok még talpon. Közben WC-re kellett mennem, felmentem, majd véletlenül rossz szobába nyitottam be. Már toltam volna le a gatyámat, amikor benyitok a hálószobába, ahol egy szülőt láttam meg.. Érdekes szituáció volt. A partifotók meg fenomenálisak lettek, mondhatnánk azt is, hogy magukról árulkodnak...:)

 Most pedig készülődünk egy újabb partizós hétvégére: Pénteken egy újabb születésnap, szombaton pedig egyik osztálytársamnál házibuli. Arról is tartok majd beszámolót. Addig is csajok puszi a pocitokra, srácok nektek meg  pacsi. 

 

Szólj hozzá