2012. júl 15.

Telik az idő, jó a nyár!

írta: Norva
Telik az idő, jó a nyár!

 Na mizu skacok, csajok? Jól telik a nyári szünet? Nálam elég laza minden. Bulizgatás, másnaposságok, csajok, kockulás és miegyebet tudnék még sorolni. Egész jó kis nyárnak indult ez a mostani is, hiszen egyelőre úgy tűnik többet buliztam, mint az előző nyáron. :D Voltam Pala Dirt-en is, onnan másnap reggel elég rossz volt hazatérni, mivel annyi erő nem volt bennem, hogy a lábamat megtudjam mozdítani, a buszmegállóban lehunytam a szemem és csodálkoztam, hogy mi van. Amikor felkeltem közölték velem, hogy már 2 busz elment, amivel hazamehettem volna, aztán a harmadik busszal hazataláltam. Utána lestoppoltam magamnak a polgárőröket, akik hazavittek jó szívvel, betoltam egy szódabikarbónás vizet, pár órával később felkelek és jól vagyok. Ezt követte még egy házibuli is, ami ütősebbre sikeredett kicsit, mivel a csoport fele azt se tudta, hogy hol van amúgy, én meg megpróbáltam őket mindig útbaigazítani, közben táncolgattunk, piálgattunk, de ami másnap ott volt, elég vicces volt. A falon kechup, a földön lekvár, a hűtő mellett összetört vodkás üvegek, szóval érdekes volt. Most péntek 13-án megtartottuk az egyik barátom születésnapját, ott is voltak gondok például kijött rajtam a sírhatnék egy csaj miatt na meg úgy összefoglalva minden miatt, nem is tudom mikor bőgtem utoljára józanon.. hát még részegen(igazából asszem részegen még sosem,de elég nevetséges volt, na mindegy).. :D Bár a bulin többet röhögtem mint úgy általában, akkora faszságokat kellett végighallgatnom 1-1 embertől, hogy nagyjából már azon voltam, hogy földhöz vágom magam. Volt erőlködés(hogy ki a nagyobb power), biliárdozás, Danival kocsmázás-csocsózás-fütyülőivászat, fasza bogrács kaja, hülyéskedések, oltogatások és offon létek. Másnap délután fél 1-1 óra környékén már hazataláltam, még a haverokkal a kocsmában megittunk egy üveg sört, hogy enyhítsük a másnaposságot, hazajöttem és egyik játékban le kellett nyomnunk az egyik volt legjobb magyar csapatot, amit sikerült teljesítenünk még úgy is, hogy voltak körök, amikor emberhátrányban játszottunk. 
 Tehát mint írtam a bejegyzés elején, zajlik a nyár, hamarosan osztálykirándulás néhány osztálytárssal Agárdon, meg sütögetés 1-2 pesti haverommal illetve meetingelés Pesten egy játékostársunkkal(jön Magyarországra Bulgáriából nyaralni) és két pesti barátommal, akikkel szintén közösen szoktunk kockulni. Hamarosan írok még egy összefoglalót, illetve egy másik bejegyzést egy újabb véleménykifejtésről. A téma még maradjon titok. :) Na csajok puszi a pocitokra, srácok nektek nagy pacsi meg két pofon. És ne feledjétek: Nyár van, bulizni kell! 

Szólj hozzá