2012. feb 21.

Pár szó.

írta: Norva
Pár szó.

 Hát akkor nézzük, hogy most mi a fasz van velem. 
Tegnap reggel egy fájdalmas dologgal kellett szembesülnöm: Az a lány, akit 2 hónapja fűzök, vagy is inkább próbálok illetve nem tudom hogyan fogalmazzak a lényeg, nos... Hát összejött egy sráccal. És ezt hogy kellett megtudnom? Nem ám úgy, hogy "képzeld van egy srác és valószínűleg járni is fogunk meg minden", persze így sem repdestem volna az örömtől, de NEM. Hétfő reggel a suliban egy srác ismerősöm rám mosolyog és megkérdezi: 
"Hallod ti jöttetek össze?" 
Mondom kivel? 
"Hát (itt a célszemély neve)"
Őőő..Hát nem igazán..
"JA csak mert kapcsolatban van és már gratulálni akartam.Azt hittem már.."
Na itt jött egy körülbelül fél órás idegroham, de magamba fojtottam a dolgokat..Mondom csak most ne, most megnyugszom azaz megpróbálok, legalább matek órára... Egész nap csak ez járt a fejemben,hogy "MIÉRT?!" Miért így kellett megtudnom? Inkább vágta volna a fejemhez azt, hogy "Bazd meg nem akarok semmit sem tőled" de rendesen utalt volna rá, nem pedig az, hogy még látszólagosan próbál reménysugarat adni, hogy "ha így folytatod, akkor lehetőség nyílik arra, hogy legyen valami", mert nagyjából így nézett ez ki, legalább is részemről. Minden esetre ennek hatására, hogy ez végigment rajtam, hogy ennyit ért minden, amit tettem, hogy próbáltam elhívni valahova, hogy írtam neki szöveget, nem kaptam információt arról, hogy most ez így jó vagy nem jó, lekopjak vagy ne és ennek eredményeképpen találkoztam a szekrénysorral és egy 5-6 kemény ütéssel díjaztam ezt az egészet. Mit ne mondjak, nem volt elég a szombati "belekötöttem a falba, mert lerészegedtem"(állítólag ez volt, de nem tudom, lehet, hogy valamelyik fasz rárántott az ujjamra), most még ez is rápakolt egy kicsit. Végeredmény: be van fáslizva a kezem. Minden esetre megérte, mert valahol muszáj volt kitombolnom magamból ezt az egészet és jobb ötletem meg nem támadt. Amúgy meg nagyjából már rendben vagyok, nem haragszom rá, ő dolga.. Csak ennyit megtehetett volna, de tényleg, hogy: Ne haragudj, de már van egy célszemély, akinek jobban örülnék, mint Neked, nem pedig így.. Nekem ez rosszul esett, de hát ilyen az élet.
Minden esetre szeretnék ezzel a számmal búcsút inteni feléje. 

 

Szólj hozzá

események