2011. dec 11.

Bonyodalmas "szerelem" illetve szombati nap.

írta: Norva
Bonyodalmas "szerelem" illetve szombati nap.

 A cím magáért beszél,ez a bejegyzés a jelenlegi bonyolult szerelmi állapotomat illetve a szombati napomat fogja kivesézni,de nagyobb hangsúlyt fektetek most a szerelmi,romantikus,ROMÁNCOKKAL teli állapotra. 
Na melyikkel kezdjük?Kezdjünk mindent az elején(ezt a mondatot annyira unom már,hogy hamarosan bevezetek valami újat.)

Réges-régen egy messzi messzi galaxisban...
*LÓFASZT*
Szóval mint a tegnapi bejegyzésben megemlítettem,készülőben volt valami a szombati napra. Először úgy volt megtervezve,hogy megyünk a rotiba,de nagyon úgy tűnt,hogy nem biztos,hogy lesz belőle valami. De végül lett. 
Miután ez bebizonyosodott,hogy valóban lesz valami,kértem pénzt is,lefürödtem,elkészültem,megbeszéltem a tagokkal,hogy mikor hol találkozunk,de ez 2x is módosult.

Mielőtt elindultam,beszélgettem azzal,akit szeretek.. Itt jön a bonyodalmas szerelem rész,aztán majd áttérünk az este végbemenetelére,hogy mi volt.
Tehát beszélgettünk sok mindenről,és mivel neki születésnapja volt,eszembe jutott,hogy nekem van egy fogadásom,amit meg kellene csinálnom. Ezt a fogadást még azelőtt kötöttem,mielőtt Ő és Én kibékültünk volna egymással,de kijelentettem,hogy mivel most már Ő is az életemet képezi részben,ezért nem fogom betartani a fogadást.. Ő azt mondta,hogy csináljam meg nyugodtan,mert ma Ő is azt fogja csinálni,ami neki jól esik. Itt kitértem arra a témára,hogy nem,mert ahhoz én túl hűséges vagyok. Majd kijelentette,hogy amikor Ő illuminált állapotba kerül, akkor a közelében lévő összes pasira rámászik, szerelmet vall mindegyiknek,és előfordult, hogy lekapott már ilyen helyzetben srácot... Nekem megfordult a fejemben,hogy akkor Ő képes lenne engem megcsalni. Szóval vágtam a WTF?! fejet. És ekkor jött az a jelenet, hogy elsőként ő ezért nem iszik,csak nagyon ritkán másrészt pedig az Ő tudta szerint mi nem vagyunk együtt..Ebből levágtam ismét a lapot,hogy mi a szitu. Elvileg ezzel nem is lenne probléma, hogy mi nem járunk még hivatalosan és Ő kavar másokkal, de Én szeretem Őt, Ő meg szeret Engem, legalább is nem egyszer jelentette ezt már ki nekem,tehát ha szeret,akkor miért kavarna mással MÉG ittasan is? De ezek szerint mégsem szeret eléggé, mivel Ő abban a gondolatban van, hogy amíg mi nem vagyunk együtt, addig nem számít az se, ha valami random emberrel kavar. Neki nem,Nekem csak annyit, hogy megszakadna a szívem, hogy akkor miért nem inkább Velem kavar, ha mi már úgy is ott tartunk, hogy szeretnénk egymástól valamit? Legalább is én teljesen ennek a tudatában voltam, hiszen nem egyszer jelentette ki azt, hogy szeret. Mellesleg felvetette a témát, hogy ne lepődjek meg, ha ittas állapotban sok szívet küldene nekem, meg szerelmet vallana nekem. Erre én megkérdeztem, hogy "de hát miért kéne meglepődnöm?Hiszen szeretsz...Vagy nem? És eddig is küldtél szíveket" És akkor mondta, hogy hagyjuk inkább a témát.
Tehát ismét nagyon jó helyzetbe kerültem,eddig soha nem voltam ennyire patt helyzetben, mint most. Mindegy, megint oda lyukadtam ki tegnap este, hogy nem érdekel a helyzet,elmegyek és piálok a haverokkal aztán lehet,hogy haza se jövök és ne lepődjön meg azon,ha másnap már nem egyedülálló, hanem kapcsolatban vagyok. Aztán mikor hazaértem, írtam neki, hogy hazajutottam,mert megkért szépen, hogy írjak rá, ha hazaértem. Ma meg már úgy beszéltünk egymással, mint akik csak barátok. Szóval ugrott a béka a vízbe..Ismét.:)

Na akkor most pedig pár szó a tegnap estéről:
Negyed 9-kor találkoztam a tagokkal a rotiban,mert mondták, hogy elmennek helyet foglalni. Mondom okés, akkor ott leszek negyed 9-re. Mimó amint meglátott, rögtön felpattant és megölelt, rajta kívül ott volt még másik 3 leányzó, akik közül egyet egyáltalán nem ismertem. Szóval bemutatkoztam. Aztán leültünk és beszélgettünk illetve röhögtünk,mindaddig, amíg át nem mentünk a szomszédos kocsmába,mivel azt az asztalt,ahol ültünk, előre lefoglalták. Szóval pattanás volt az asztaltól. Ott egy korsó sörrel indítottunk, amit én húzóra ittam meg, mert mondtam, hogy nekem ezt most húzóra kell meginnom. Ezalatt annyit hallottam kinntről, hogy a Real Madrid lőtt egy gólt, az egyik lány meg épp facebookozott és olvasgatta fel, hogy mi megy az üzenőfalakon:
CSICSKA BARCA CSICSKA BARCA!
De erre én csak annyit mondtam,hogy: 
Ne aggódjatok srácok, a Real mindíg egy góllal kezdi, de a meccs végére mindíg kap 3-mat. És így is lett. 
Arról az ismeretlen csajról azt hittem, hogy 17-18 éves, aztán kiderült, hogy 21 éves másodéves főiskolás csaj... Mondom neki nagyon jól tartod magad...:DDDD Aztán fél órára offoltam magam a buliról és hallgattam egy kis zenét, ekkor lepörgött előttem az elmúlt 17 évem és azok fontosabb illetve durvább eseményei. Bebi meg elment csocsózni és otthagyott minket,de legalább kapott ingyen piát a tagoktól. :D Később úgy is visszajött. Aztán Dóri meg én ketten maradtunk, szóval beszélgettünk és témáztunk arról, amiről csak tudtunk, Mimó meg hazament. Visszajöttek a többiek, és csodák csodájára két ember közül, akik eleinte külön voltak, most egybe keltek. :D Már én örültem magamnak. Aztán az utolsó busszal mindenki távozott, hazaértem, ledobtam magam a gép elé, gyártottam zenét ismételten és elmentem aludni. Kemény volt ez a hétvége. :)

Szólj hozzá

buli események