2011. dec 04.

Újabb szombat. :D

írta: Norva
Újabb szombat. :D

 Hát mivel a péntek nem jött össze kisebb-nagyobb problémák miatt,helyette volt egy faszán sikerült szombatom. Megbeszéltük néhány taggal,hogy a Vörösvári állomáson találkozunk 6 órakor. Elmentünk a benzinkútra piát venni,mert hát más nem volt úgy nyitva,ami a közelben is lett volna. Bár én nem vettem semmit,még is kb én ittam a legtöbbet azokból,amiket vettek. :D Ücsörögtünk az állomáson még,amíg elfogyasztottuk a termékeket. Aztán elindultunk. Odafele menet mentek a hülyeségek,meg az offok,idézek is most egyet:
"-Az én ismerősöm egyébként K1-ezik.
-Én kick boxoltam,tehát énis vágom a témát.
Erre egyik tag:
-Én meg gyalogolok..na és?
:DDD
Odaérvén vettünk két korsó sört meg két vodkát. Aztán elkezdtünk témák után keresgélni,randomra jöttek a témák,de mindenféle faszság szóval a PC-témától kezdve az autós témáig minden. Mimóék unatkoztak is egy ideig,de az a videó nagyon beflashelt,amiről beszéltünk.. xDD Ez most nem publikus,hogy mi volt az. Aztán jött a Martin is,csatlakozott egy ideig,aztán meg eltűnt,mint a kámfor,de erről majd később. WC-n kb kihugyoztam a fél életemet,meg Bebivel beszélgettünk 1-2 dologról meg tükörben pózoltunk a poén kedvéért. :D "Agresszivitás a köbön" nevet kaphatta volna a kép,de mivel nem volt fényképező nálunk,cseszhettük. Na segáz. Az a Dika nevezetű csajszi eléggé szép volt,csak van barátja sajnos. :D Na de nem para. A lényeg,hogy miután elkezdett feloszlódni a tömeg(körülbelül egy órával hamarabb annál,amire számítottunk,de a lényeg ugyanaz: mindenki ment,amerre látott). Mikor kijöttünk a kocsmából,annyit láttunk,hogy a Martin srácot ketten viszik,mert már nem tud a lábán megállni. :D Aztán odajött 3 srác a Dikához,én meg csak néztem ki a fejemből,hogy ezek mit akarnak. Szóval gyorsan leléptünk és hazakísértem inkább. :D Aztán 3 pusziból lett 6 puszi és 2 ölelés. Végül a vonaton nem kellett fizetnem a jegyért semmit,mert a kaller aludt. xDD
Hazajözzem,lepattantam gép elé,hogy na majd én megint írok zenét(Tipikus),ehelyett felléptem facebookra megnézni,hogy kivel lehetne beszélgetni. Egyik ismerősöm állapota alatt lesavaztam 2 gyereket,mert ugattak én meg unatkoztam. Aztán a Barbi nevű lányokat felköszöntöttem névnapjuk alkalmából,ami elég érdekesre sikerült.Idézem:
"Ma Barbi napa van asszem..Kissé ittasan azaz nayon bebaszva,de boldog névnapot kívánok. Vedd úgy,hgy a tiszteletedre!!!:)"
Aztán volt még 1-2 pár hülyeség,amivel lefárasztottam pár embert,szegényeket sajnálom is és elnézést mindenkitől.. :D
Szóval összességében ez a tegnapi nap nagyon adta. :) Meg már szükségem is volt megint egy ilyenre.

Szólj hozzá

buli