2011. okt 28.

Egy kis őszi szünet és pár dolog a hetemről.

írta: Norva
Egy kis őszi szünet és pár dolog a hetemről.

Így van!Egy hasznos és idővelteljes hosszú szünet elében állunk. Ki mit fog csinálni a következő egy hétben? Én egyet tudok mondani: buli,buli,buli,HALLOWEEN!

NA igen ez a kép sokmindent elárul. Ugye a töklámpás lett az idők folyamán a halloween legfontosabb jelképe.
Ezért is ez a kép. Akkor nézzük tovább a dolgokat.



Például ez a hét nem volt piskóta,sok ökörködés volt haverokkal a suliban,mint úgy általában. Matekból az öreg eredmény befigyelt(legalább is elég valószínű,hogy ez a dolgozat is olyan lesz,amilyen,mert idő alig volt rá és sok volt a feladat,de leszarom),művtörin be nem állt a pofám,illetve a matekot csekkoltam,tesin meg egész jó formában voltam.Valahogy így képzeljetek el engem mondjuk úgy,hogy tanulás folyamán:

Ez a kép mindent elárul rólam a mai napokról a tanulás terén.(:

 

 

 

 Kicsit változtattam a stílusomon és nem valószínű,hogy minden egyes részletbe belefogok merülni,de egyet mondhatok: Tegnap akkorát tüsszentettem,hogy megfejeltem még a széket is. Szépen feldagadt a búrám.:))
A szünetemről még annyit,hogy ha lehet,akkor minden nap posztolni fogok valami érdekeset,ha máshogy nem is,de kép formájában és pár sorban biztosan!
Csáó holnap és kellemes szünetet!
 

 

Szólj hozzá