2011. sze 24.

Falunap.

írta: Norva
Falunap.

Hát jah. Végre pár év után volt valami,ami Jászfaluhoz képest egy istenkirály buli volt. :D
Szóval vágjunk is bele.
Úgy volt,hogy megyek a foci mérkőzésre,de kihagytam,mert a nevezés 9:00 tól 9:45 ig volt és én 9:30 ig döglöttem az ágyban. Szóval esély arra,hogy leérjek egyenlő volt a nullával. xD Na de segáz,több energia marad a hétfői csoportmérkőzésekre a házibajnokságon. Szóval én úgy voltam vele,hogy inkább nem megyünk le délelőtt. x) De még kora délután sem.Szóval amíg én itthon League of Legendseztem,mások lennt szkanderversenyeztek,ugrálóvároztak,gulyáslevest ettek. Máté a lángosos standnál sütögette a lángost.. xD A szüleim is lementek kicsit mulatozni,én meg fél órával később követtem őket a falunapra.Körübelül olyan 18:30 felé mentem le,megnézni az eseményeket. Találkoztam spanokkal,ismerős arcokkal,de olyanokkal is,akiket nem ismerek,de aztán később megismertem őket. : - ) Közben fociztak még akik akartak,olyanok is,akik lehet jobban jártak volna,ha a padon ülnek(pl Józsi bá,úgy be volt baszva,hogy körübelül azt hittük,hogy ő a kapufa). Srácokkal jót karaokeztunk.Úgy volt,hogy eltoljuk a Tankacspdától a Be vagyok rúgva című számot,de az csak 51 másodperces volt,tehát maradtunk a 8 óra munka című számnál. Szerintem bennünk volt az X..csak a faktor nem.xD Volt elég sok érdekes hangú egyén,de nekem legjobban a Mamóca soloja jött be a legjobban..Idézem magamat: "X FAKTOR! X FAKTOR! BENNED VAN AZ X..CSAK A FAKTOR NINCS".Ezt követően 21:00 kor volt tüzijátékozás is,ez Jászfaluhoz képest szuper volt. Előtte alapoztunk royallal,sörrel,kacsafröccsel,meg ami még volt. És még utána is szlapáltunk. Megkezdtük a retro party megszervezését.(Jóval később,mint kellett volna). A hangtechnika beállításával voltak kisebb-nagyobb problémák(bekellett állítani a fejhallgatót,hogy szóljon,de úgy,hogy a másik csatornán,hogy lehessen mixelni és stb). Zsolti és én ügyködtünk a dolgon. Egy ideig átvettem a helyét,hogy megnézzem minden úgy van-e beállítva ahogy kell. Sokan már panaszkodtak,hogy mit szórakozunk. Elmeséltem nekik,hogy mi a probléma. Eközben kinnt is megindult a muzsikálás. Miután a buli beindult(hát persze,hogy beindult),nagyjából olyan tempóval baszódott el. Első sorban volt egy csajszi,aki sokat ivott és valószínű,hogy be is drogozták,meg energiaitalt ivott rá,és annyira kész volt,hogy nekifutott a fának,a vérnyomása elég kicsi volt,mentőt kellett sajnos hívni és a csajszit kórházba szállítani. Ez alatt természetesen(hát miért is ne),volt egy kisebb-nagyobb balhé. Több balhé is volt. Először csak belekötöttek az unokabátyjámba. Azután az egyik srácba kötöttek bele(egy felnőtt,részeg ember,de a kissrác odabaszott neki egyet,felszakadt a szeme a faszinak,ekkor a csávót leakarták állítani,és egy kisebb birkózás alakult ki két másik személy között.).Ezt követően az apámba kötöttek bele. Hát igazábol rosszkor,rossz helyen.A balhé kirobbanásának oka az,hogy apám közbeszólt egy beszélgetésbe,hogy ne vitatkozzanak már,hanem bulizzanak(két ismerős volt ez,neveket nem mondok),és a 17 éves srác visszaszólt,hogy "Te se ugassál nekem" apám erre megszólalt,hogy az apád lehetnék, a tag ezt félreértette és azt hitte,hogy az apját szidta. A srác bátor volt,nekiment annak,akinek nem kellett volna.Hasba rúgta a fatert,ezt követően fater lebaszott neki egyet. Először csak repült egyet,kifeküdt 10 másodpercre. Majd jött a következő forduló.Megpróbálta ismét,apám elugrott,a lendülete vitte tovább a srácot,ekkor unokabátyjám közbeavatkozott(boxolt),odabaszott neki egyet,és 10 perc csönd volt. Azt hitték mentőt kell hívni neki,mert körübelül a szó szoros értelmében elájult. Sokan a balhé miatt elmentek inkább,tehát a zárttéri discot elég hamar bezárták,viszont mi ezalatt az idő alatt vizipipázgattunk,meg ittunk pár ismeretlen arccal(köztük volt 1-2 akit ismertem is). 2 óra fele hazajöttem,még játszottam egy kört League of Legendsen,elmeséltem húgomnak mi történt,és lefeküdtem aludni. Ma reggel apámmal beszéltük a dolgokat,hogy mi volt,azt jókat röhögtünk rajta.
A party összességében nagyon jó volt,de volt 1-2 dolog,ami nem kellett volna oda(de ha más szemszögből nézzük,hogy jó volt rajta röhögni,akkor viszont kellett.)

Szólj hozzá