2011. feb 11.

Nikiékkel pipázgatás.

írta: Norva
Nikiékkel pipázgatás.

Ez egy keddi nap volt. Ezen a héten kedden történt az eset. Szarul voltam,tehát nem mentem suliba. Úgy beszéltük meg hétfőn,hogy akkor kedden megyünk Vörösvárra. Niki áthívott előbb,nem tudom miért ő csak szórakozni akart meg hülyülni. Hát mondom oké benne vagyok,úgy se láttuk még nagyon egymást. Átmegyek beszélgetünk,zenét hallgatunk egyszercsak kapom a hívást Viktortol hogy:
-Pacsi na akkor ma hogy lesz ez az egész?
-Csőő én már itt vagyok.
-A kurva anyááád úgy beszéltük meg,hogy fél 4 kor buszmegállóban tali.
-Oké,csak én nem voltam suliban és átjöttem hamarabb,kimegyünk eléd buszmegbe.
-oké,pacsi.
Kimentünk érte,kb 2 percnyire van a buszmeg a Nikiék házától. :D
Leültünk beszélgetni,vártuk a többieket. Mikor Geriék megérkeztek elkezdődött a röhögés szezon. Mindenki a hiéna röhögésemre várt,hogy mikor tör ki belőlem. Egyszercsak kitört.. Egymás után 5 kombót letoltunk... Gergőnek meg sikerült füsttel teli a pofájában böfögnie,félrenyelnie így hát elkezdett köhögni, majd jött a hörcsögpofájával és elkezdte Mónira pöfékelni a füstöt.. xD Mikor már oszlott a tömeg,kezdett a hangulat elmenni,de Nikivel még beszélgettünk. Viktor is ott volt. Eléggé jól összemelegedtek.:) Majd Viktor hamarabb ment haza mint én,mert én még maradtam,úgy voltam hogy lemegyek egyik csajt meglátogatni,de makacskodott,szal akkor nem mentem le,maradtam Nikivel beszélgetni meg tv-zni majd énis elmentem. A buszon majdnem megbüntettek mert nem volt viszonylatim,és igazából a bérlet sem oda szól ahova kellene,de hát kit érdekelt? Beadtam az ártatlan kis "nemtudom mi az a viszonylati és most utazok bérlettel először a buszon mert eddig vonatoztam" című szöveget,de olyan frankón,hogy még az ellenőrnek is ellágyult a szíve és most szállítson le egy tök ártatlan srácot a buszról este 8 kor? Hátraküldött azt elintéztük ennyivel..:) Jó nap volt,majd ismétlés is kell..:)

Szólj hozzá