2011. feb 05.

Farsangi bál,előkészületek..

írta: Norva
Farsangi bál,előkészületek..

Tegnap elkezdtük feldíszíteni az iskolát,készülvén a farsangi bálra. Felvettünk pár jelenetet,amik kellenek a filmbe, elkértünk órákat,már vártuk a nap végét,mert mindenki hulla fáradt volt. Véget értek az órák,hazaindulás és készülődés satöbbi satöbbi az esti Farsangi bálra. Elhívtam magammal egy csajt is,el is akart jönni,de akadt 1-2 "dolog", ami megakadályozta ebben. Na mindegy. Bemegyünk,még csak megy a zene meg az alsósok táncikálnak ahogy szokták. Találkoztam az 5. es srácokkal,akik megkínáltak hajsprayel(piros,kék,zöld),felturbóztam a hajamat aztán kimentem és megmutatkoztam. Haverok közül mindenki tolta a rizsát,hogy adjak már nekik is,de akárhogy is próbáltam a tudatukra hozni,hogy már elfogyott...Hát nem jött össze,nem értették meg. Később a buli pörgősebb lett,a király jelölt osztályok letáncolták a kampány táncukat,a jelmezbe öltözöttek felvonultak,aztán jöttek a zenék tovább,majd az egyik hangfal eldurrant. ^^ Úgyhogy a buli pár percre szünetelt,mi meg egy 15 perccel később úgy gondoltuk,hogy ez nem olyan jó,mint amilyen jók voltak az eddigiek,menjünk kocsmázni,meg partizzuk be a piákat,amiket eldugtunk.
Iszunk iszunk,betérünk egy közeli kocsmába fejenkénti 2 vodkáért(Dani meg én), én húzóra betoltam mind a kettőt,aztán volt hatása keverve az előtte lévő piákkal.. De most jön a java:
Találkoztam az osztálytársaimmal,akik már 1 órával előtte elmentek kocsmázni(volt amelyik 2),és kit láttak szemeim??
Krisztiááááááááán!!! Úgy bevolt baszva az a gyerek,hogy két lábon nem tudott állni,a Gergőék cibálták az út közepén,majd felkaptuk és vittük. Ami nagyon hatásos volt az a Dani féle "kapjuk fel és sprinteljünk" című dolog volt. Gyerek belekapaszkodott a Daniba aztán futottak. Minden 5. másodpercben csak annyit láttunk,hogy a gyerek nyalja a padlót,vagy fetreng a földön,mi meg úgy röhögtünk,hogy már kb sírni lehetett volna az egészen. Idézet néhány Krisz által összeállított szókészletből:
-Hoool az ENIKŐŐő?.. MENJÜNK AZ ENIKŐŐHÖÖZ(épp a gyorskajáldában voltak)
-Sunáát akarok,akit megtudok kúúúrniii!!
-*Blöö,blö blö blö* => Geri: Vigyáázz mindjárt ráokádik a cipődre.
N-ne-nee-neem fogkokk (gyerek fetreng a földön tovább) xD
Aztán ahogy megyünk a buszvég felé az idő egyre végesebb,a buszok meg már nem nagyon közelekednei 10 óra után, így hát tempósra húztuk a dolgot,Krisztián belém kapaszkodik és elkezdett dőlni,én meg bebasztam valami vasféle szarba a kezem. Zsírkirály volt. Néhány alkoholban gazdag fiatal is nézett minket és mondták,hogy jól elvagyunk,hát igen mi csak bólogattunk és röhögtünk.
Végül sikerült Kriszt felpakolni a buszra,mi is felszálltunk a miénkre. Beszélgettünk,szemügyre vettem egyik évfolyamtársamat és hosszadalmas beszélgetésbe kezdtünk. Cséven leszálltunk(mert csak addig vitt a busz),aztán elkezdtünk gyalogolni szépen pár kilómétert a szántón keresztül. Mindenki dölöngél,énekel,Vityával rappelünk(freestyle) és elvoltunk. Szóba jött a téma,hogy menjünk vizipipázni és töltsük meg házipálinkával. Először mindenki úgy volt vele,hogy megy,aztán meg valahogy nemtudom miért megváltozott a véleménye mindenkinek(rajtam kívül). Dani betolta,hogy ő megy haza mert 2 hete nem alszik normálisan. Viktor mondta,hogy akkor már inkább ő is megy csak az a gáz,hogy ő már letisztázta,hogy mégse. Hát akkor menjünk Matyihoz. Végül nem mentünk sehova,hanem "mindenki"(???)haza. Felléptem facebookra beszélgetni egy csajjal,megbeszéltük,hogy másnap majd este 7-8óra fele átmegyek Vörösvárra és ott leszek addig,ameddig az uccsó busz nem jön.
Beszélgettünk fél 3 ig. Ma felkelek minden oké,éjfélkor nézem facebookon a képeket: A haverjaim vannak rajta,vizipipázás közben. Kissé jól esett a dolog,hogy mégse mentek haza,engem meg "átbasztak".
Na mindegy röviden ennyit a napról. Szerintem jó volt. :)

Szólj hozzá