2011. jan 30.

Szombati nap(amit most írok hajnali 2-kor beállva)

írta: Norva
Szombati nap(amit most írok hajnali 2-kor beállva)

A délutánomat el se mesélem,felesleges,mert semmi érdekfeszítő nem volt.
Jött az este,egyszer csak az egész ház beleremegett. Fasza kis földrengés volt,kicsit flash volt. Mindegy leszartam,megbeszéltük Viktorral,hogy miután az ősök elmennek otthonról,én lemegyek azt vizipipázunk meg bulizunk. 8 kor nekiálltunk az unokatestvérével,majd 9 kor csapódott hozzánk DANI barátunk is,aki kb full részegen köszöntött be..Mivel lagzin voltak,ő ivott egy "keveset", összetört egy üveg pezsgőt a 2 üvegből amit hozott,aztán a házba természetesen alig talált be. Készültek érdekes képek és videók mint például Dani 1 sarok helyett 3 at látott, Vitya ahogy tölti a vizipipát,meg ahogy én szívom, Vitya rokonairól és kistestvéréről is készült 1-2 kép de ez még nem is olyan érdekes.. Igazából ezt látni kell,ezt pedig csak akkor látod,ha van facebookod és ismersz. :DDD Igazából a lényeg az,hogy az első 50 képen még nem is voltunk annyira készek,de aztán...
Történt egy varázs,hogy Vitya kishúga bealudt, bátyja feljött biliárdozásból mi meg mondtuk,hogy oké akkor tépjünk át Danihoz azt bulizzunk. Ezt körübelül 11-negyed 12 környékén. Zene on, pipa,szén,dohány,PEZSGŐ elő,töltsük meg pezsgővel. Vitya pipáját is azzal töltöttük meg a második tömés után,de az még csak úgy-úgy hangulatot adott.
Ez 2x akkora,tehát 2x annyi pezsgő is fér bele. Jól megtöltöttük és csak szívtuk szívtuk szívtuk.. Egyszercsak elkezdtem haluzni,hogy 4 kezem van, a kezeim remegnek,a lábam nem érzem,úgyszint a Dani is,aki a "flash" helyett "flush"-t mondott... És ezt csak folytattuk addig addig ameddig lábra nem tudtunk állni.. Persze utánna valahogy muszáj volt,mert Daniéktól el kellett távoznunk,mint ez kiderült,mivel szülei nem biztos,hogy örültek volna,ha ott találnak full készen minket. Vissza Vityához és elkezdtünk ott is újra vp-zni.. Egyszercsak Dani adná át a vp-t én meg kész voltam és véletlen levertem az egészet. Na fasza mondhatom.. Inkább összecuccoltunk és lementünk biliárdozni. Felvettük,hogy hogyan is megy ez úgy,hogy haluzol és azt se tudod mit lősz.. Persze ezt sem úsztuk meg,mert lejött Vitya bátyja hepajkodni,hogy túl hangos mellesleg állítólag kiégettünk valami ablakpárkányt(biztos,hogy nem egyébként).. Végül úgy határoztam,hogy én hazazúzok azt cső. Végül is a képek,videók sokat elárulnak HA megnézed őket..
Adok nekik címet is,olyat,ami egy történetbe íródott. Ha még eszembe jut valami úgy is leírom.

Szólj hozzá