2011. jan 24.

Újra suli! Jól indul:) Illetve Medve blog 2.1 beta

írta: Norva
Újra suli! Jól indul:) Illetve Medve blog 2.1 beta

Először is valószínüleg változások lépnek életben a blog vezetésembe!(Ismét rendszeres vezetés,valószínüleg szavazás offolása,mivel azért értelmetlen,hogy kinnt legyen hogy néhány gyökér aki erre élvez leszavazza stb, de ezeket majd később.)
Koncentráljunk a mai napra.
Ma felkeltem és semmi nem tartott vissza attól,hogy suliba menjek. Úgy keltem fel,hogy túllépek azon a csajon,aki nem szeret,eleget vártam már. Ha ő nem szeret eléggé akkor leszarom. :) Még a saját ágyam se tartott vissza attól,hogy suliba menjek. Na irány a suli.. Megláttam a barátomat,akinek születésnapja van. Mondom utánna futok,hogy csakazért is én legyek az ismerősök közül az első aki felkszönti. Lesétálunk buszmegbe,egyik span ezt elfelejtette persze. Minden esetre azt hittem,hogy ma is belém kötnek buszmegbe,de nem történt ez meg. Apám fel is hívott amikor egomba voltam már,hogy volt valami? Mondom áh semmi.
Első órát végig röhögtem,úgy ahogy a harmadikat is.. Hozzáteszem a szüneteket is. Olyan fogkefe hajam volt,hogy az hihetetlen. Osztály elé jöttek Gergő spanjai aztán elkezdtek röhögni megkérdem: Mivan rajtam röhögsz fasszopó?!(Gondoltam a hajam miatt :DD) Aztán már csak a hülyeségeimen röhögtek,meg Gergő kampány nevén.
Bioszon megint jöttek a derék hozzászólásaim(" Ha már Indonéziában nyersen eszik,akkor én sem vagyok hang nyersen megenni... Ott a BruszLi(Ruszli helyett)" "
-Van az a piros hal tanárnő tudja..
-A tonhal?
-Nekem mindegy tanárnő,a lényeg,hogy piros legyen,mint a Török zászló
-NEM a tonhal piros,hanem a kopoltyújában vér is kering és ebből megállapítható,hogy még érdemes-e megvenni vagy sem mert a tüdeje kezd el először bomlani.
-Megpörkölöm gyújtóval attól is szép piros lesz.Bedobom a gázkazánba,aztán jó lesz vele tüzelni.
Föcin látunk az ablakból egy babakocsis anyukát,aki épp körversenyt vívott a babakocsijával(Jött le a lejtőn).
Matekon lazulás volt,meg csuklás. Minden hozzászólásom csuklás volt tanár azt hitte böfögtem,mert olyan hangot adtam ki mintha böfögtem volna. Majd tesin jött a táncikálás. Első órán a tanárral beszélgettünk(fiúk), persze nem mindenki mert nem mindenki táncol. Elkezdtünk beszélgetni mindenféléről, a volt osztálykirándulásunkról satöbbi. Majd mentem fel alkotni a színpadra. Megmutatom hogy kell breakelni. Össze is törtem a seggemet egy ugrásból :D(Csináltam egy judos technikát és abból akartam egy break mozdulatot,nem jött össze),meg szórakoztattuk a hastáncos lányokat. Majd még adtak pár ötletet mit csináljak. Tanárainknak ez természetesen szórakoztató volt :)) Bár mikor nem az, az amit én csinálok? xD Folyósón is volt pár ember,akit ez szórakoztatott. Majd Bence és Vivi verekedésbe kezdtek(poénból) én meg közbe szóltam :DD Vivit lekaratéztam úgy,ahogy ő a Bencét,majd a nyakába ugrottam.^^ Majd go Jászfalura,és MC Vic(Vitya)-hez kondizni. Utánna fél 5 kor át Danihoz,ott is folytattuk egy kicsit az edzést persze kondi cucok nélkül,végén irány haza.

Szólj hozzá