2011. jan 03.

Suli.

írta: Norva
Suli.

Úgy terveztem mégsem folytatom az előző bejegyzésemet,volt ami volt aztán kész(sokat piáltunk de bajom az nem nagyon volt, vizipipáztunk,sokat röhögtünk,valaki betört egy ajtó ablakot, Krisz lerántotta a rugóval felfüggesztett lámpát amit igazítani lehetett és belekiabálta: Halóó villalakók... Aztán egyszer csak azt vettük észre,hogy fény az már nincs. Fennt voltunk egész éjjel,reggel 7kor aludtunk be 4 en mert kb annyian maradtunk a tizen valamennyiből,mert mindenki hazament a legelső busszal vagy vonattal,csak 3-man nem.. Aztán még annyit,hogy aludtam 1 órát vagy kettőt,felkeltem és mentem a házibuli szervező nővérével és annak barátnőjével beszélgetni. Az a csaj jófej. :P Délután 3 kor hazajöttem és bepattantam a gép elé. Röviden ennyi).

Első nap a suliban... Hát ez oltás volt körübelül,mert eléggé jól feltudtam kelni ahhoz képest,hogy már bekell menni hétfőn... Lazán bemegyünk ugyebár egy elővárosi lerobbant Dorogon,aztán a harmadikra csak felfértünk. Ott hozzámszólt valami EMO gyerek,aztán megkérdem: Mizu? Szájbakúrjalak? Aztán csak röhögött és nézett ki a tökfejéből. Suliba felérve rögtön Gergőnek meséltem a szilvesztert,hogy milyen volt jó nagyot röhögött a hallottakon,hogy srác majdnem a padlóra hugyozott meg egyebek.. De indulás angolra: Meghallottuk hírét,hogy osztályfőnök eltörte a bokáját(körübelül 10 perce derült ki,hogy focizás közben), egész órán ott röhögtem,hogy ilyen nincs. Lehet,hogy hazafelé megrúgdosták,vagy megcsúszott a jégen vagy kitudja.. :D Fizikán azon röhögtünk,hogy Krisztián "elég alaposan" megborotválkozott a másnapos fejével.. Itt van szőr, ott nincs féle divatú borotválkozás. Aztán törin aludtam kb, de röhögtem is magamban annak a tudtában,hogy "óóó hogy miért nem a szeretett osztályfőnökünk tartja nekünk.." Biológián jöttek a beszólások..: "A méhkirálynők azok hatalmasok,és nem tudnak mozogni.. Szerintetek mivel táplálják az új méhkirálynő utódokat?"
Norbi: Hát szerintem sörrel..elvileg ha valaki sok sört iszik,eléggé nagytermetű lesz és sokat tud petézni...Nem?
Röhögés mint szokott lenni.. Aztán földrajz órán azon tűnödtem,hogy milyen szép sörhasa van a tanárnak. Erre Gergő mondja: Az kólahas, nagyon szereti a kólát,állandóan azt issza. Mondom: A lófaszt,az sört iszik sokat,a jó meleg foci mellett. Az asszony meg már kirúgdossa a veséjét meg a máját otthon. :DD Matekon kikaptam a dolgozatomat... Majdnem 4 es. Jobbra számítottam,de így is örült a fejem. Tesi órán Csabinak nem volt fehér zoknija erre belöki: Tanár úr én a Jézuskától fehér zoknit kértem,kaptam 8 féle zoknit de egyik se volt fehér.. Akik közben tolták a fekvőt,már úgy csinálták,hogy sehogy,mert összecsuklottak a röhögéstől. Én meg utánna mentem kondizni és a Bencével beszélgetni. Majd jöttünk haza oszt ennyi.
Csőőőő.

Szólj hozzá