2010. nov 22.

Krisztián,a tejmaffia!

írta: Norva
Krisztián,a tejmaffia!

Mint szoktam: kezdjük a legelején. Nem volt kedvem felkelni és suliba menni.De azért elvonszoltam magam. Pont leértem,mire jötte a busz(mert megint 15 perccel hamarabb már ott volt).Első óra előtti szünetben összefutottam pár ismerőssel. Angol órát túléltem. Unalmas volt. Jött egy fizika,azt is túléltük.Történelem...Na itt volt az,hogy én feleltem. Krisztián majdnem bealudt az órán(később majd hogy miért) az ofő nagy szemekkel nézte is,hogy mivan vele. :DDD A biológa órán szépen összefoglaltunk,azt is végigröhögtük,mert Krisztián és Áron elhatározták,hogy ők inni fognak órán de a megszokott "mélytorok" módszerrel. Persze úgy,hogy a tanár ne vegye észre. Óra végén tiszta szörp volt minden Áronék alatt. Föci óra legalább izgalmas volt,de fárasztó is. Majd föci óra után elkezdtünk gondolkodni azon,hogy mi az amitől lehet hányni.. Merthogy a víztől biztos nem. Mert Krisztián kiakarta hányni az aznapi reggelit. xD Mondtam,hogy az iskolatej eléggé zsíros és az emberi szervezet egyébként se tud másfél liter tejnél többet befogadni,mert az már visszajön.(2,8% os TEJ!!!). Felhoztunk 6 pohárkával. De ezeket Krisz csak matek óra után tudta elfogyasztani közvetlen tesi óra előtt. Hát hogy is kezdődött? Kibontogatta szépen a pohárkákat,legurított egyet. Áron videóra VENNÉ(egy részét sikerült is),de az a qrva telefon lemerült. Így hát privát maradt(de ne aggódjatok,lesz ismétlés azt majd megosszuk veletek). Fogy a tejcsi fogy a tejcsi,közben szakadok a röhögéstől,bár akik ott voltak azok mindannyian. Egyszercsak 6. pohárka.. Glugy glugy hoppáááá jönn vissza sugárba. Na az nagyon nagy kombó volt. Akkor mondtam,hogy nekem ott végem van. Nem kaptam már levegőt úgy röhögtem. Kimentem a folyósóra mert tesire kellett volna sietnünk. A folyósó közepén összeestem mindenki csak nézett mint eb a szarán,hogy mivan velem. Felpattanok visszamegyek az osztályba,látom Krisztián még mindíg tolja XD Na akkor mondtam,hogy kész végem van gyerekek. Tesi órának első fele arról szólt,hogy tanárral megosztottuk milyen élmény volt végignézni Kriszt,éshogy ne csodálkozzon ha véletlen futás közben kidobja a taccsot(ami mellesleg hozzátenném majdnem el is sült). a Második tesi óra elején azt láttuk,azt vettük szemügyre,hogy a kedves osztályfőnök bejött tesiórára. Krisz megszólal: Hoppá ez valószínüleg észrevette azt amit műveltem XD Mert b+ mondtam,hogy felkellett volna törölni(csak idő nem volt rá) mellesleg valamelyik spicli ribi köpte be az osztályt. (: Bementünk kondiba és elkezdtünk elmélkedni,hogy mivan akkor,ha az ofő csak azért jött be,mert irigykedett,hogy megittuk az ő tejének a részét?Meghogy majd amikor bemegyünk osztályba tuti,hogy úgy fog minket várni,hogy:
1.Rohadjatok meg megittátok az összes tejemet. És mint egy rossz alkesz így bepózol és dühöng.
2. 2 karton iskolatej ott figyel mellette, amit közönségesen iszik. Benyitunk osztályba és azt látjuk köpköd balra jobbra és azt mondja: Srácok ismételjétek meg ezt a tejes dolgot,nagyon humorosnak találom. XD
Fantázia maximumon. És akkor mondtuk azt,hogy rákéne kenni a csajokra. 3 esetet soroltunk fel.
1.Egyik csajt teherbe ejtették és megfejte saját magát,csak a tej egy része mellé ment.
2. Valaki ejakulált/odaverte.
3.Hívtuk a Milka tehenet és megfejtük ott helyben.
Két kondis gyerek azt nézte,hogy megint min röhögünk. Hát igen a saját ökörségünkön..Majd vége lett a tesinek és jött a megtorlás. Bementünk osztályba,az ofő már várt ránk. Elkezdett faggatni minket,de egy szó se hagyta el a szánkat,mert kiálltunk egymás mellett. Végül 4 srác hazamehetett,merthogy ők nem voltak ott. Bennt maradtunk kb 7 en. Aztán végül csak-csak elkezdtük regélni,hogy mi volt. Krisz elkezdte mesélni,hogy részben ő volt. Ő volt az aki odahányott. Erre ofő felteszi a kérdést,hogy akkor az ott hányás?XD Mert előtte ezzel se volt tisztában. Aztán Ofő észrevesz egy kis sebet Krisz ajkain megkérdezi mi az. Krisz azt válaszolja: megvágta magát borotvával vasárnap,mielőtt átment volna a barátnőjéhez(tudni illik Krisz ott töltötte az egész éjszakát,reggel 5 kor ment haza,aludt 1 órát és jött is suliba)xD. Ofő keresztkérdése: Milyen megbeszélni valója volt a barátnőjével..Hát mi rögtön 3 dolgot is levágtunk,ami "megbeszélendő dolog egy barátnővel". Szakadtunk a röhögéstől, persze az első percekben még nem mertünk, de aztán láttuk,hogy már az ofő se bírja épp ésszel. Aztán megkérdi: Nos akkor mindenki úgy gondolja,hogy Krisztiánnak kell összetakarítani mindent?
Erre én: Nem tanárúr, én segítek neki.
Miért te is benne voltál?
Hát őőő igazából én csak a tej 1/6 át szolgáltattam. XD
És az volt a célotok egyébként,hogy hánytassátok a Krisztiánt?
Nem tanár úr a Krisz éhes illetve szomjas volt és a nagy zsírtartalom miatt úgy gondoltuk jóllakik. Mentek az oltások orrba szájba, röhögtünk mint állat, végül Krisz megúszta egy osztályfőnökivel. Nagy nap volt,holnap ennek az egyik részét megkell ismételjük. :DDD

Szólj hozzá