2010. okt 04.

Na most újra..

írta: Norva
Na most újra..

Újra elkezdődött az iskola,kigyógyultam betegségemből és rég írtam már a blogomba. Most ráeröltettem magam és úgy gondoltam írok pár sort. Először is az osztály 1/4-e hiányzott köztük Áron is..Kicsit hiányzott az a fasz nekem, mert nem volt kit szórakoztatni órákon. Angol órán kijelentette a tanár,hogy holnapra tanuljak meg 350 szót mert írunk belőle. Mondom persze.. Energiám sincs és nem az az egyetlen tantárgy amiből készülni kell. Ettől a hónaptól kezdve busszal fogok járni 1. így kényelmesebb illetve gyakrabban járnak buszok így hamarabb hazaérek 2. haverok is azzal utaznak, lesz kivel ökörködni. Ma tesi órán nekirepültem a vászon falnak halászfogózás közben. Kettészakadt a lánc és én álltam középen és akkora lendülettel repültem,hogy nem tudtam lefékezni és egyébként se akartam mert azt hittem puha.. a francokat az alján volt egy szép vasdarab és beleba**tam a sípcsontomat.. Szépen be is dagadt. Na nem gáz,most uncsi volt ez a bejegyzés, de csak azért írtam ezt is,hogy a blog ne haljon ki. Ja meg unatkoztam és így tanulás előtt jó megosztani a dolgaimat.
Na puszi

Szólj hozzá