2010. sze 17.

Fáradtan.

írta: Norva
Fáradtan.

Érdekesen kezdődött a nap. Rajz órai feleléssel xDDD Na meg utánna Tomi kijelentette hogy hozott paprikát partizzuk már be. Mondom oké később. Jött egy ötlet: Kenjük be Áron üvegét. Bekentük, majd óra után mondtam,hogy "Halljátok mi hárman igyunk úgy mint tegnap,úgy mintha csöcst szopnánk" Gergő megkérdi: Hogy kell azt?
Áron -> Megmutatom én..
Tövig benyelte az üveget és issza a piát. Mosoly a fején aztán egyszer csak elkezdett vmi furcsát érezni.. Hát igen Áron XDD De aztán angol óra előtt énis megkajáltam a legkeményebb részét..Méghozzá így:
Helóó...Szereted a paprikát?EGYÜNK EGY KIS PAPRIKÁT!! fejemhez basztam majd megettem mint az idegbetegek.. Egész órán nyálzott a pofám. Aztán vége lett így az óráknak meg minden... Mondom maradok tesizni focizni kondizni stb.. erre nincs tesi cuccom. Csabi felmentett egy fekete rövid gatyával tudtam maradni edzeni. De előtte poénkodtunk. Tegnap írtam egy szép kis fogalmazást, ami nekik nagyon tetszett(A fiatalok manapság az öreg hölgyeknek "csigiri csával" köszönnek a Jónapot kívánok helyett). Ebből megmaradt a csigiri csá és a pózolásom hozzá. Kimentünk a folyósóra és végig köszöntünk mindenkinek így XD Majd elmentünk röplabdázni.. Aztán 3/4 óra kondi végül 2 óra foci. Este 8 ra hazaértem és most a gép előtt gubbasztok. Jó kis nap volt ez is.

Szólj hozzá