2010. sze 16.

Multi kill..K-k-k kombo breaker!!!!

írta: Norva
Multi kill..K-k-k kombo breaker!!!!

Hogy miért ez a bejegyzés neve?Mert csak XD!! Na térjünk a lényegre,csak Zoltán feje után kell kamatot fizetni!
Fogorvossal indított a napunk. Mentünk a fogászatra. Két tesiből egy el is ment. A másodikon magyart tanultunk, ameddig a két barátságos új tanár kártyáztak. Kitaláltak egy pár hülyeséget a Tomiék például,hogy igyak az üvegből úgy mintha csöcst szopnék. Tomi megmutatta hogy hogyan csináljuk, agyfaszt kaptunk XDDD Áron és én elkezdtük csinálni, a pia fele félre ment.. Mert elkapott a röhögőgörcs.. Majd jött egy olyan,hogy igyunk úgy,hogy az üveg nyakát félig letoljuk a torkunkon.. Ez megint nem volt jó ötlet,mert nem tudtunk reflexből nyelni és ismét "köpés áldozatává lettünk". Tiszta üdítő még a faszunk is.. Áronnak a könyvei is :D Na nem baj. Magyar órán írtam egy ötöst. Hogy hogyan?
-Agykontroll,felvázoltam milyen kérdések lesznek, összeírtam egy vázlatot a Tartuffeből és Moliéreből.
-Átolvastam párszor,fotó olvastam,leírtam füzetbe is
-Felvettem mikrofonra az anyagot,létrehoztam az alfahangot két hang különbségének az összegéből.
Voilá..Elérkezett a magyar óra és mindent biztosra tudtam.Méghogy hókusz pókusz meg mende monda..:-)
Na mindegy.
Matek nem volt annyira érdekes,csak tudtam kb mindent, eléggé aktív lett az agyam matekot tekintve.
Jött a kémia óra..Fergeteges volt. Bemegyünk órára,tanár felírta a szerves kémiát. Felírt egy számolást erre:
-Na kezdjetek el számolni és majd hívok ki embereket a táblához..
Áronnal rögtön tudtuk,hogy a tanárnak most mosolyogni és nevetgélni van kedve,majd kihív minket..
-Varga Norbert..*Felállok*Na gyere. Kacarásszunk egyet.
Áronék rögtön elkezdtek röhögni,kimegyek számológéppel. Áronék még mindíg röhögnek.
-Ne röhögjél öregem,te leszel a következő.
Valahogy végigcsináltam a feladatot. Eljutok valameddig és akkor:
-Őőmm..itt azt hiszem osztom kettővel,vagy szorzom kettővel..
-Nem nem szorzol semmit sem kettővel
-Akkor valami mással,de tuti hogy osztani kell.
Elmondja mit kellett csinálni
-Aha igen és akkor MOST kell osztani.....
-Nehogy kettővel akarj osztani mert én akkor...
-..Agyfrászt kap tanárnő tudom
-Vagy te fogsz mindjárt ha bevágom az egyest
xDDDD kicsit oltott. Elvégeztem a feladatot
-Na menj a helyedre.
Elmondja a következő feladatot..
-NA Radovics úr gyere,mosolyogtass meg minket.. XDD
Kimegy az Áron, szegény nem tudja átváltani a köbcentit köbdecibe(mert ő szerinte 100 köbcenti az 10 köbdeci),tanár csak mosolyog,nem azt csinálja amit kell , nem tudja kiszámolni tanár meg mondja:
-Írj még fel pár érdekességet a táblára,hadd nevessek egy jót,mutasd meg mi az a műsor(egyébként ami itt van a táblán azt inkább ne írjátok le)
-Gyerek te tisztában vagy az Intelligencia hányados fogalmával?IQ nem rémlik?Vagy egyáltalán te rendelkezel ilyennel?Kijártad te egyáltalán az általános iskolát?Mert nem úgy tűnik.
És oltotta folyamatosan. Hát én óra után is megint meghaltam a röhögéstől. Hogy a Szarvas most lecsapott ránk és most ő röhögött rajtunk. Mindegy órák után ökörködtünk az osztályban. Vízzel fröcsköltünk egymást, majd amikor kiürült a flakon fogtam és telihugyoztam(nagyjából fél liter volt és az volt a humor,hogy még jött fél liter :DDD) banán héj kirepült az ablakon. Szóval elvoltunk. Aztán elindultam, és a helyi járaton összefutottam egy ismerőssel akit ott ismertem meg :DD Meg annak haverjával. Aztán a vonaton találkoztam egy pedofillal. illetve Ferivel, egyik ismerősömmel. Beültem mellé azt beszélgettünk elmeséltem neki ezt a napot.

Szólj hozzá