2010. sze 12.

Kaptam egy szép vírust,Szintiboy a sztár

írta: Norva
Kaptam egy szép vírust,Szintiboy a sztár

Nos 2 héttel ezelőtt húgomnak sikerült becserkésznie egy vírust. Ezt hiába is írtottam ki ez beíródott a regisztrációs adatbázisos sajtos makarónis msconfigos tudományágas alpári betyár kurva anyjába is és sehogy nem tudtam eltakarítani. Így hát eljött az apokalipszis a számítógép részére.(A vírus neve Backdoor.haxdoor exe ne akarj összefutni vele).
Barátnőmmel immáron már 2 hónapja együtt vagyunk,elhiszem nem hosszú idő,de ezt azért muszáj megosztanom :DD
És a mi napján kiderült: Szintiboy még a mai napig is egy nagy "sztár"
eme régi videó mindenki számára magyarázatot ad:
https://www.youtube.com/watch?v=iS33PYufz18
:DD.
Egyébként a mai nap annyiból állt eddig,hogy: hajnali 4 kor feküdtem le, 7-8 óra fele már keltem fel,mert ment a betonkeverés(hipp hipp hurrá-.-),leültem csinálni ezt a szutykot és elkezdtem zenét hallgatni. Szép idő van,de nincs kivel menni sehová se. Igazából átmennék Egomba vagy filmet nézni vagy ilyen helyre,de egyedül biztos nem. :DD Ha lesz még valami akkor tudatom.
Peace

Szólj hozzá