2010. sze 08.

Szeptember 8.

írta: Norva
Szeptember 8.

Bevezetésül a tegnapi napról: Mivel tegnap nem volt időm blogot írni ezért leírok 1-2 dolgot,ami tegnap történt. Szünetben szokás szerint ökörkördtünk. Áron valamelyik óra után kitalálta az ő idétlenségét: A hattyúparkot. Ez természetesen alufóliából készült hattyúpark volt hattyúkkal fűszerezve(egy kicsi meg egy nagy hattyú). Hoztunk vizet az üvegembe és megtöltöttük. Tök szép volt meg minden,csakhogy a hattyúparkból kifolyt a víz... Lehetett takarítani. Kémia óra után visszamegyünk a terembe mit látunk?Az egész pad tiszta víz hála valamelyik hülyegyereknek akinek eszébe jutott,hogy kiöntse a padra az egész vizet. XDXD Most jön a lényeg. Zsebkendővel meg Áron FÜZETEIVEL töröltük fel a vizet. Tök szépen nézett ki a két füzet,de a legjobb a vizes papírzsebkendő csata volt. Huan vállán kikötött az egyik papírzsebkendő mert Áront fejbedobta vele XD Aztán véletlenül úgy spontán fogtam és feldobtam.. Csak nem a plafonra ment,hanem a neoncsövek közé a lámpába. Érdekes volt illetve a táblán is széttrancsírozódott egy. Na mindegy ez volt a tegnapi nap röviden.

A mai nap volt az eddigi legviccesebb. Csakognak nem tudtam kiírni a MAFFIA 2-t ezért "lebaszott"(átvitt értelemben). Ez volt a téma még ének órán is(első óra),hogy Ő MÁR JÁCCANI AKAR ÉS NEM BÍRJA KI MERT FÜGGŐ stb. Osztály főnöki óra után jött egy olyan,hogy Áronékkal tegnap megbeszéltük, hogy viszek be tojást. Mivel nem volt itthon tojásom(csóró geci:S), ezért hoztak be 3 db ot.. nem is kell kitalálni sztem,hogy mi volt az első dolog a hosszú szünetben. Fogtam és nyersen megzabáltam(kiszívtam belőle az egészet) és igazából ez nálam általános dolog,mert így szoktam kondizni is(sok benne a fehérje). Volt még kettő. Mondom megeszem azt IS, ÁM eszünkbe jutott egypár szép dolog. Például: Mi lenne ha falhoz basznánk, mi lenne ha plafonra basznánk stb(rájöttem az előző kettő nem lett vna túl jó ötlet mindjárt megtudjátok miért). Erre jött az az ötlet,hogy "Basszuk a táblának". Csakog rajzolt egy szép nagy kört: "Na ennek a közepébe dobjad" szlogennel. Jól megküldtem..és...és A TOJÁS ÖSSZE VISSZA REPÜLT. Még az egyik gyerek válla is tojásos lett. Olyan szépen folyt le a tábláról, hogy az csak csoda. Kitört a nevetés,ám volt 10 percem összetakarítani. Annyira sikerült összetakarítani,hogy ne lehessen észrevenni,hogy tojásos minden stb. Ám mivel a szivaccsal töröltem le,kikellett menjek levizezni,mert tiszta tojás volt. Most jön a baki: Bejön a biosz tanárnő,észreveszi,hogy ragad a tábla. Kiküldi a hetest,hogy mossa ki a szivacsot. A bibi csak az,hogy még a közepébe volt tojás és nem csavarta ki belőle. Így hát szépen összevegyült a víz és a tojás és szépen megmaradt a kréta nyoma. Óra után rögtön első dolgom: Alapos vízzel átmenni a táblán,hogy szép tiszta legyen. Mentünk francia órára ezt ellazultuk meg "felelgettünk" belőle. Majd jött a történelem óra a kedvelt osztályfőnökünkel. Tomi elkövette azt a hibát,hogy fütyült miután a tanár belépett az ajtón ÁM ÉN IS FÜTYÜLTEM egyet és megkérdezte: Ki fütyült? AZ jöhet is ki felelni,elfütyülheti a történelmet. Mindenki mondja(nem kórusban),hogy Tomi,Tomi,Faragó. Szegény gyerek nem tanult semmit se törire, de valamit elmakogott. Azok az arckifejezések.. Meg amiket mondott az nagyon durva volt. Például Vazulok helyett Bulgárok,Volánok,Volkánok.. És satöbbi. De a legviccesebb az arckifejezés volt. Kiszenvedte magának a kegyelem hármast,mivel első felelő,több esély stb. Volt az az eset, hogy én már az osztályfőnökön és az Áronon(egymáson) röhögtünk. De visszakellett folytani, mert a végén engem is leoltott volna. Tehát elképzeltem,hogy az ofőnek teljesen kukac formájú feje van xD A szakáll meg a kilógó áll megformálta azt a formát. Meg amikor köhögnie kellett, akkor volt egy eset rá,hogy hirtelen kiugrott a nyelve de tök viccesen XDD. Mindegy ez összegyűlt és már azt vártam,hogy kicsöngessenek. Kicsöngettek és a 10 perces szünetem arra ment el,hogy fájó hassal,könnyes,vörös fejjel szétröhögtem magamat. Jött a fizika ott meg a tanár elejtette a vonalzót és a reggeli tojás elkezdett dolgozni bennem... xD. Jó nap volt. Kitaláltuk, hogy benevezünk puruttyára is, ezen még elgondolkozom.

Szólj hozzá