2010. sze 02.

Szeptember 2.

írta: Norva
Szeptember 2.

A mai napon se volt elengedhetetlen a szokásos röhögés. Illetve ez a szokásosnál kissé erősebb volt. De..Kezdjük az elején.
Mint azt tudja mindenki,hogy hiper aktív vagyok. De a hiper aktivitásom kiütött az éjszakai életre is. 11 kor fekszek,5 kor kelek és semmi fáradtság, semmi extra. Egyelőre legalább is nekem így tökéletesen megfelel. Mai nap folyamán szép kis fogadtatás várt bennünket. Belépünk az ajtón és látjuk,hogy 9/B fekvőket nyom a színpadon. Elkapott a röhögőgörcs,aztán körbefuttatták velük az aulát és az iskolát..Végül is nekünk első 2 óra testnevelés volt, bemutatkoztak az új tanárok. 4 új tanár jött,mind a 4 másik csoportot tanít(mivel egy tesi órán 6 csoport van együtt azaz 3 osztály.) Mi egy elég jófej tanárt kaptunk magunknak. Fiatal, humoros, és a Dobóba végzett.(2003-2004 ben). Már a testnevelés órán röhögtünk az ökörségeken például Marci(Alias SP) bemutatkozásnál a következőket mondta:
Marci vagyok,Lábatlanon lakom, a Lábatlani Aranyeres Általános Iskolába járok... Na itt a 15 fiúból rögtön 5 elkezdett röhögni(sejthetitek kik voltak név szerint: Áron,Gergő,L.Tomi,Krisztián és én),majd később a többieknek is leesett,hogy mit mondott. Aztán szépen elment a 2 óra. Jött egy magyar óra,ahogy bejött a tanár,Áront és engem azonnal elkapott a röhögés. Észlelhettük a tanáron,hogy őszül és olyan aranyos kis bohóc nózija van.(Mindíg élénk piros és olyan mintha nem lennének benne porcok XD) Itt is kiröhögtük magunkat,majd jött egy matek ott nem volt semmi különleges... Jött a csoportos angol óra. Ráragadt a rohadt körző dobozra a bérletem és mondhatni leszakadt róla 1-2 dolog. Áronnal megfulladtunk a röhögéstől erre még rátett egy lapáttal az úgynevezett csaj pölöc(seggnek nevezzük de igazából nem azt jelenti,írd be googleba ha nem tudod),ami ugyebár ülés közben kilátszik és mi pont csaj sor mögött ültünk. 10 perces röhögés után tulajdonképpen már folyt a könnyünk,de a tanár rám szólt,hogy ha továbbra is röhögök az igazgatóiba kötök ki. Magunkba fojtottuk a röhögésünket és síri csend lett mindenki csinálta a fénymásolt papírokat. Elkövetkezett a rajz óra.Igen izgalmas volt. Ugyanaz mint angol óra kb. Szegény Tomi sapkájával kibasztunk, mert Tomi drága az én padom tokjához tette a sapiját hát gondoltam egyet és kibaxtam vele. FEl is vette a sapkát olyat röhögtünk, hogy az hihetetlen. Óra közepén kicsit túl hangosan turháztam tanár felfigyel és mondja folytassam az órát. Elmondtam azt,amit elmondott,hogy lássa figyelek. Aztán ásó kapa nagyharang. Kijöttünk és mentünk haza, Pistivel jól elbeszélgettün(évfolyam társam) a hazafele úton. Nagyjából kifiléztük,hogy miért nem kéne ezt meg azt tanulni és miért is felesleges sokminden az iskolába,ha úgy is egyetemen tanulod meg a gyakorlati rész 100% át és az elméleti rész 70%-át..

Szólj hozzá