2010. aug 21.

Augusztus 20

írta: Norva
Augusztus 20

Ez a nap királyabb volt az egész nyárnál.
De egy kis bevezető,mielőtt még belevágnék a lényegbe.
Péntek este volt nálunk egy házibuli és feljöttek a nagyobbak. Na hogy az egész világ megtudja és hogy mindenkinek jobb legyen: megbeszéltem egy verekedést Augusztus 20.-a 5 órára. De nem mentem el. Hogy miért?
-Legelső szempont, hogy késésben voltam így is,mivel Pestre mentem.
-Meglehetett volna oldani máshogy is,csak gátlástalan voltam a pia miatt és rögtön a verekedéssel jöttem. (és beszóltam másik 5 embernek is akik kb nem tehettek semmiről)
Ez a két szempont bőven elég. A lényeg az, hogy most azt gondolják, hogy ha az egész falunak más lesz ezek után a véleménye,ez engem érdekelni fog. Ameddig vannak barátaim, haverjaim, barátnőm, egészségem, szeretteim és boldogságom, addig semmi sem fog változtatni a helyzeten. És nem hiszem, hogy egy ilyen miatt mindenkit elveszítenék közülük.Tehát azért leírom, hogy engem nem érdekel ki mit fog gondolni emiatt rólam. :-) Nem leszek lelkiszegény. Egyébként meg: Ami késik, nem múlik..Úgyhogy "bármikor bejöhet", csak az időpont "nem volt megfelelő"
Szóval most, hogy ezt megosztottam a világgal, jobb ha belekezdek az augusztus 20.-i élményekbe. Lali reklámozta, hogy buli lesz, névnapját fogja ünnepelni. Mondom úgy sincsen jobb dolgom elmegyek. 17:38 as vonattal indultam, de későn kezdtem el készülődni, mert előtte úgy volt,hogy 18:38 assal megyek,de változott a szitu,mert kiderült fél 8 kor van találkozó a Deák téren és akkor sokat késtünk volna. 3/4 7 kor találkoztunk a Nyugatiban, elbeszélgettünk, majd go a Deák térre. Jókat röhögtünk. Megismerkedtem azokkal, akiket már jóideje megakarok ismerni. Nagyon arcok és jófejek. Megismertem Deut, aki mindíg fémöszködik a Youtuben,mert jobb dolga nincs. Élőben méghülyébb, mint a videók azt mutatják. Szmolár a másik,ő az aki 5 órakor párizsiba pakolja a nápolyit és megeszi. ÉS a többiek. Vártunk másfél órát a Deák téren majd mentünk tüzijátékot nézni. Páran beszívtak és 11 óra fele elmentünk a parti helyszínére a Trafóba. Rögtön balhézással kezdődött az egész. Gondolhatjátok mi lett a végeredmény(énis kaptam egyet, de szétbasztuk a fejüket XD). Majd miután ez lezajlott, mentünk táncikálni. Majd leültünk és Deu, akiről tudjuk, hogy profi, kiöntötte a sörét a fotelba. Nem volt hova leülni. Szép volt Deu. Én visszamentem táncolni, nézelődtem, hogy ki mit csinál(valaki a falba kapaszkodva táncikált, valaki csak szimplán élvezte a zenét), majd odajön egy 18 év körüli srác és kezet fog velem bemutatkozik és megkérdezi mióta tolom merthogy kurvajól tolom...(egyik azok közül akik a falnál tolták a dancet.) 3 óra fele távoztunk a parti helyszínéről véglegesen és elmentünk CSEPELRE illetve előtte csak a HÉV állomásra, ahol 2 teljes órát kellett várnunk. Addig csak beszélgettünk, na persze ekkor már nem voltunk sokan(összesen úgy 6 an). Elmentünk Szmolárhoz, bekajáltunk(nápolyis párizsis valami), majd elmentünk velük az állomásra, mert az egyik hazament a másik meg a keresztanyjához. Volt, hogy futnunk kellett, mert késésben voltunk. A legjobb az egészben az,hogy végig blicceltük az egészet. :-) Hazaértem, kajáltam és pihentem 10 percet. Azóta is itt ülök és hallgatom a zenéket.

Szólj hozzá