2010. aug 03.

Sátorozás

írta: Norva
Sátorozás

Tegnap este haverok feljöttek tudatni velem, hogy sátorozni indulnak. Tehát a végeredmény: Viktor és Máté feljöttek értem, hogy elhívjanak. Mondom oké benne vagyok úgy sincs jobb dolgom. Elmentünk boltba, feljöttem összecuccolni, kaját, piát csomagolni, mp4 ről, fényképezőgépről gondoskodni és minden egyéb. Viktorékat előreküldtem, hogy ne várjanak meg ők is cuccoljanak és találkozzunk a parkban. Fél 9kor elindulok abban a tudatban, hogy ők már fennt vannak és engem várnak. 3/4 9 kor oda is érek. Várok 20 percet a sötét erdős részen... Sehol senki. Olyan volt mintha egy horror filmben lettem volna. Kötél a fán, törött szék, szemét, ág reccsenések... Be is paráztam, gondoltam lemeek megnézni merre vannak. Hát persze, hogy a Mátééknál. Máté akkor cuccolt össze, amikor én odaértem. Irány hát a park. Sötétben valami minimális telefonfénnyel csináltunk tüzet, majd Mátéhoz 2x is lekellett ugrani. 1x nyársért 1x pedig bicskáért. Koccintottunk, majd elkezdtük felállítani a sátrat. Akartam csinálni Viktorról egy képet, amint a tűzzel ügyeskedik, de hála a profi akkumlátoroknak ez sajnos "Füstbe ment terv" volt.:D Beszélgettünk, hülyéskedtünk, szalonnát sütöttünk és megbeszéltünk minden olyan dolgot, amiről eddig szó esett, csak nem jutottunk a végére. Például, hogy Viktor rapper akar lenni és én ebben segédkezet nyújtok. Verekedésről is szó esett, egymásról vélemények, csajok na meg ott voltak a szóbakik(félrebeszélések). 1 óra táján egy srác is csatlakozott hozzán, miszerint lekéste az utolsó vonatot. Kocsmából jött. Megkajáltattuk vele a maradék szalonnát, kenyeret, paprikát és miegymást. Majd az idióta elaludt egy félhenger alakú "asztalon". 1x arra riadtam fel, hogy leesett. Mivel kb nem aludtam semmit csak elbóbiskoltam.. gondolhatjátok. A sátorban meleg is volt meg nem volt elég hely, kényelmetlen volt, így vállaltam, hogy hálózsákkal kimegyek és alszok. Na persze az egész történet úgy volt, hogy én zenét hallgattam fülesen keresztül, de hallatszott. Mondták, hogy nem fogja zavarni őket, mégis zavarta. =) Végül arra jutottam jó lesz nekem ott kinnt is. 7 órakor mindenki hazament. Nagy volt a hangulat, bár lehettünk volna 1-2 emberrel többen és ott lehetett volna az én szeretett barátnőm, Evelin is, akiért élek-halok. :))) A mai nap folyamán továbbjutottam egy honfoglaló bajnokságon. Íme a kép:
Hát ennyi lenne.

Szólj hozzá