2010. aug 01.

Egy jó nap vele:)(L)

írta: Norva
Egy jó nap vele:)(L)

2010.07.31 ez a nap is egy életre beíródott az életembe. Ezen a napon ismertem meg a barátnőm húgát,szüleit,körülményeit stb. Délután fél 3 kor kezdődött minden. Átmentem Vörösvárra és megvártam a szokásos helyen. Felsétáltunk hozzájuk, a szülők persze még nem voltak otthon, mert Forma 1 rajongók és elmentek megnézni az időmérőt. A barátnőmmel először hintáztunk, bemutatta a kertet majd bementünk a házba. Hangulatos kis lakás. A húga bezárkózott, mert nem akart látni, mivel "félt tőlem" vagy nem tudom,a végkifejlet úgy is az lett,hogy találkoztunk és eléggé "megkedvelt". Na persze előtte Evivel tekkeneztünk. Első meccset még lejátszottuk de az utánna következő 2 kört egymáson "öltük le", majd irány az emeletre. Megmutatott ezt-azt és beiramodtunk a szobájába. Ott elvoltunk, majd 1 órával később megérkeztek a szülők.. Nem számítottunk erre a korai érkezésre, így hát én úgy voltam vele, hogy ki se megyek a szobából. Elbújtam az ágy alá. Tartottam attól, hogy befognak nyitni vagy ilyesmi sőt ki is emeltem,hogy "Evi nyisd ki az ajtót, nehogy az legyen,hogy azt gondolják rosszat csinálunk". Evi apja később elment a telepre, valami dolga volt ott, az anyja pedig 6 óra fele feljött kijelenteni, hogy "elmennek a Vikivel a pályára(Az Evi 11 éves húgával) körülnézni" na persze szerintem nem ezért jött fel, hanem azért, hogy megismerjen közelebbről, mivel eddig csak képeken látott. Bemutatkoztam, kiraktam neki a rubik kockát(tudni illik már elég régóta megakarja tanulni de kiderült,hogy a kocka rosszul van összerakva és kirakhatatlan,de megoldottam egy kisebb átbuherálással), majd megkínált mindenféle rágcsával, amiket én természetesen visszautasítottam. Ezek után, hogy már bemutatkoztam az anyjának,(és elég hamar hazajöttek a pályáról is, mert foglalt volt) lementünk ismét PS2-zni, hogy Evi bizonyítani tudja: Elver engem Fifában. Pechére amikor lőtt 1 gólt kifagyott a PS, így rematcheltünk. 54. percben lőttem neki 1 gólt és mondtam,hogy úgy se fog kiegyenlíteni. Pechem volt.. a 90.ik percben lőtt egy gólt így a végeredmény 1-1 lett. Megismerkedtem az egyik macskájukkal, a neve Kókusz(becézd: Kokó). Amióta én ott voltam, Evitől fél vagy nem tudom. Táncikáltam a nappaliban, bohóckodtam, vicceskedtem satöbbi. Na Lényegtelen. 1 órával később megérkezett a másik házigazda is, neki is bemutatkoztam, elbeszélgettünk, majd a megbeszélt 5 óra helyett 10 kor jöttem haza. Részleteket nem osztok meg, gondolom nem kell elmesélnem azt, hogy miket csináltunk ezeken kívül, mivel ez már az én dolgom. :-)

Szólj hozzá