2010. júl 28.

2 nap haverokkal

írta: Norva
2 nap haverokkal

2010.július 26-án 16:41 perckor találkoztam Huannal és Tomival illetve Rezsővel,Tomi egyik haverjával. Régóta ismerik egymást így hát elhívta hozzájuk. Mikor megérkeztünk megcéloztuk Tomi szobáját,lecuccoltunk és találkoztunk Bencével is, Tomi öccsével. Egy kis Xboxozás után pókereztünk egyet, beszélgettünk, feltettük Tomi gépére a Star Wars Knights of The Force nevezetű játékot és Huanékkal azzal kockultunk. A Csocsó parti felejthetetlen élményt nyújtott számomra. Igazából alig-alig csocsóztam, de elhatároztam,hogy megtanulok csocsózni. Előtte szartam rá. :DDD Beszélgettünk majd ismét pókereztünk, Tomi,Rezső Xboxoztak, Huan meg én illetve Bence Jediztünk. Megmutattam nekik ki is a világbajnok. :D Majd lementünk vacsizni,fincsi lángos volt vacsorára hmmm.. Tomival bekészültünk egy kicsit a piáktól, felléptem MSN re beszélgettem, Pistit szivattuk, jót röhögtünk "te lelki szegény=(" hangzott el ez a mondat többször is. Zenét hallgattunk, táncikáltunk és miegyéb. este 11 óra fele elkezdtünk filmeket nézni(South Park, X akták stb.) Volt egy rész amit régebben is láttam Chinpokomon címre hallgat(3. évad 10. rész). Egyszerűen imádom ezt a részt. Itt 1-2 részlet,hogy miért is(két kedvencem):
Őőrületes bringagép,hajthatatlan két kerééék..Ülhetsz rajta egész nap de nem elég nem elég mert ez az őrületes bringa géép XD
VIDÉKI MAAN Erős,hős és nem röhej nézzétek meg xD.
Este egymásra gerjedtünk(ne értsétek félre..) betornácoltuk 4 en magunkat 2 matracra... Másnap 9 órakor felkeltünk, azt álmodtam,hogy Evi ír nekem egy sms-t hogy elengedik sátrazni(remélem is,hogy így lesz:D). Rendrakás után lementünk folytatni a filmnézést, pókerezgettünk és miegyéb. 6 óra fele elmentünk csavarogni Dorog fele. Megnéztünk néhány csajt, de én mindíg arra hivatkoztam,hogy "boccs fiúk barátnőm van" így hát nem kellett azt hallgatnom,hogy "Norbi hang vagy odamenni és leszólítani a csajt" mert tisztában voltak a helyzettel. Az esti órákban mikor körbejártuk Dorog 1-2 zugát(voltunk a mukinál,parkban,állomásnál,játszótérnél stb) az Állomási alagútnál egy csávó Speedet akart nekünk árulni. Elküldtük a gecibe, majd elindultunk visszafelé, előtte persze az alagútban FBI-nak jelentettük ki magunkat(Huan FBI igazoló kártyájával) jött pár csaj meg vmi idősebb emberke az idióta meg felmutatja,hogy "Állj!FBI" azok röhögnek,majd elhúztunk. Itt-ott megálltunk közben, szórakoztunk, illetve csajokat nézegettünk.(Illetve nézegettek.) Hazafele menet belénk kötöttek. Elmentünk ringlófa mellet én megszólalok: itt a ringyófa alias szűzkurvák fája. Valaki utánnam dobott egy ringlót én meg visszaküldtem. Majdnem elkezdett utánnunk tekerni a köcsögje. Hazaérve kicsit odaégett,túl ropogós melegszendvics várt minket. Megkérdezi az anyja,hogy kemény lett?Mondom Neem pont jó.. XD Én is vagyok már egy valaki. Majd elkezdtük mesélni ezt a drogos dolgot és személyleírást adtunk.. MINDENKI MÁST. Van szakálla..Nem nem bajusza van.. Kék pólós volt. Nem mert piros.. És stb mindenki valami mást mondott. De végül eljutottunk a valós személyiséghez. Kajálás közben Tomi valami idióta fejet vágott valamiért. Ránéztem és véletlenül hirtelen röhögés miatt kiköptem a kaja egy kisebb részét(valami kis darabkát) azon röhögtünk fél órát a Rezsővel. Majd felmentünk, csocsóztunk, Jediztünk, később pókereztünk meg miegymás. Késő este azon kaptuk Huanékat, hogy ők beszélgetés közben Rezsővel elszundikálnak( amíg mi pókereztünk ). Szóval az esti parti már kissé uncsivá vált,mert ők nem akartak már semmit se csinálni. Tehát éjjeli 3 kor sikerült elaludnom, zenehallgatással, kölcsönkértem Tomi butáng fülesét és rádugtam az MP4 re xD Tehát nem úgy mint az első éjszaka, hogy hangfalon kersztül hallgattam. Reggel összerámoltunk, lementünk filmezni, még egy pókerparti majd mindenki haza.
Ha eszembe jut még valami, azt is leírom.

Szólj hozzá