2010. jún 20.

Nemtudom énse.

írta: Norva
Nemtudom énse.

2-3 napja nem írtam azt hiszem semmit. Most kicsit írok,hogy ne haljon ki ez a blog. Életben kell tartani valahogy a nyár alatt is. Igazából azért nehéz, mert nyár elején kevés izgalmas dolog történik az emberrel. Nem baj. Kinnt volt az egyik rokonom Erdélyből. Beszélgettünk meg minden buli, hogy mi a helyzet itthon. A bizonyítványomról még egy szót se említettem. Félévhez képest rontottam. Mondhatni csupa közepes. Kellett hanyagolni a tanulást... Na mindegy nem számít. Mostanában,hogy kondiban tartsam magam, mindennap futok egy másfél-két órát. Tegnap is ez történt. Csak úgy voltam vele, hogy forgatom tovább a videómat. Megyek a nagy sötét bozótos erdő felé.. Az új lakosok kutyái(3 DB!!!) MEGKERGETETT: Rájuk üvöltöttem oroszlán üvöltéssel(egy kung fu technika:D),hogy védjem magam valamivel, aztán meghátráltak végül visszamentek a helyükre. Futok tovább az erdőbe,hogy felvegyem a nagy "sötét veszélyes helyet" ahol majd a filmet fogom forgatni. Majd edződöm tovább. Hazaérek leülök beszélgetni a gép elé. Kapom a fenyegetést folyamatosan, hogy engem így meg úgy megfog verni valaki... Mert ő a kemény gyerek,hogy hagyjam békén az ő valakijét, pedig kurvára nem is csináltam semmit, igazából egy 14 éves srácról van szó(na az ilyeneket kéne jól megtaposni de én már nem ilyen vagyok,csak akkor verekszem ha ott van előttem a baj).Na mindegy nem említeném meg a személyt. Leültem a géphez, beszélgetek, sudokuzok és nekiálltam mixelni, illetve szombat este 9 kor játszották a mixemet élő rádióban(aki hallgatta a Rise FM et az tudja miről beszélek köszönet Iller Bálintnak =) ) Réges régi barátnőmmel beszélgetvén rájöttem nem is olyan rossz fej, ő is arra, hogy én se vagyok az, és visszavett msn re én is őt az új msn jén :D. Beszélgettünk stb közbe folytattam az elkezdett mixemet, amit aznap kezdtem el. Amikor animét nézett, akkor én írtam tovább és mixeltem tovább a dolgokat egészen hajnali 3 ig,majd felkeltem fél 8 fele és folytattam egészen 2 ig(mivel 2 óra munkám veszett oda azzal,hogy elment az áram). Ezt követően egyik haverom kihívott tengózni. Jól elvoltunk. Majd elkezdett esni az eső aztán kissé elázva ugyan, de most itt ülök a gép előtt. =) Egyébként meg az új mixem : http://www.mediafire.com/?nnju5ygmmm0
Tracklista hozzá:

1.I'm blue( DJ CrasH feat. ??? Remix )
2.Starkillers - Cantina(Original Mix) alatta Gigi D'Agostino - The Riddle(DJ Xiki ft DJ Crash Remix)
3.Eric Prydz - Pjanoo
4.Balthazar - Minimal Pop
5.Eric Prydz - Shadows
6.Roman B & Vova Baggage Ft. No Doubt- Don't Speak (Original Mix)
7.Europe- The Final Countdown (DJ Zam Remix)
8.Mark Oh- Scatman (Major Tosh Remix)
9.Toni Granello- Wings Of Love (Remady Remix)
10.Dj Tiesto And Sneaky Sound System- I Will Be Here (Tiesto Remix
11.Swedish House Mafia - Sad World Diposition ( G.reg ft. DJ Crash )
12.John Dählback ft. Elodie - Bingo
13.Tocadisco - Morumbi(original mix)
14.Dr. Kucho - Just be good to me
15.Silvio Ecomo Ft. Chuckie - Moombah ( Afrojack remix )
16.Jack Beats - Get Down
17.Spencer & Hill - Cool (Afrojack Remix )
18.Giani Vitiello - Hiccup ( AKA AKA Remix )
19.Baggi Begovic & Groovenatics - THe Music ( Belocca & Sonic Mix )
20.Radio Slave vs . Deadmau5 - The Reward Is Grindhouse ( Cheerocky Bootleg Remix )
21.Afrojack - Heat It Up
22.Roger Sanchez - 2gether

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.