2010. máj 26.

Coca Cola vagy nemtom mi öregember módra XDDDD

írta: Norva
Coca Cola vagy nemtom mi öregember módra XDDDD

A cím magáért beszél. Később majd megtudod miért. Először is kezdjük ott,hogy az egész órás felelésből nem lett semmi. Mentünk filmet nézni, amin a fél osztály kémiát tanult, de aki lebukott attól a tanár elvette a kémia felszerelést RÁBASZTATOK XD. Tanárnő majd holnap feleltet keményen. Kémiából megírtuk azt a "majd meglátjuk, hogy hogy sikerült" dolgozatot. Természetesen most mindenféle puska nélkül csináltam meg. Tesi órán kondiztam, most nem volt nálam tojás, hogy fehérjedús gyökér legyek így hát nem ettem tojást és csak úgy kondiztam. :DDD Fizika órát élveztem. Franciát már kevésbé.-.-" Hazafele menet szokásos rubik kocka tekergetés a buszon blablabla. Megvárjuk a vonatot természetesen most csak Béla barátommal voltunk. Felszálltunk és beszélgettünk, közben gyűrtem abba a gyöpös búrámba kétpofára a szendvicseimet. Éhes voltam. XD Kertvárosnál felszállt az a huszonéves wowos kocka barátunk akit már 1x láttunk. Most éppenséggel valamilyen könyv írásról beszélt a haverjával. Szerintem a World of Warcraft folytatását írja. :O Piliscsév környékén majdnem áthajtottunk egy személyautón vonattal. Hát cinkes volt,mázlija volt annak a köcsögnek. Szállnék le a vonatról épp bejelentik,hogy ... következik.. Indulok leszállni közben szemet vetettem azon, hogy egy 55-60 év körüli idős ember káromkodik. Nézem fröcsög kifele valamilyen szénsavas cucc sztem kóla volt. Ott mondja nagy vagányan: "A zsidó kurva istenit,az isten picsáját,hogy az baszná meg" a kóla nagyban fröcsög kifele. Szegénynek a papírjai is olyanok lettek az aktatáskája és az Mp3-ja is. Majd leszállás előtt egy nagy durranást hallottam,azt hiszem földhöz kúrta az üveget kólástul mindenestül. Úgy elkezdtem röhögni,hogy még hazafele menet is ez járt az eszemben. SŐT összefutottam haverommal, beugrottunk a házba és már mentem is ki csak megittam előtte egy bögre kakaót. Miközben meséltem neki a sztorit, elképzeltem az öregemberke fejét akkor is elkezdtem röhögni. Aztán összetalálkoztunk egy másik spannal, beszélgettünk sétáltunk. Vége felé amikor már lassacskán elkezdett esni az eső, mentünk cseresznyézni. SZokás szerint beszóltak, ezúttal én is visszaszóltam. Nézzük a párbeszédet:
"Laknak a házban gyerekek ez a cseresznyefa nekik van nem nektek"
"Már elnézést,de mi csak pár szemért jöttünk"
"Hát nekem nem úgy tűnt,a cimborátok ott van a fa tetején pár szemért"
"Na bezzeg ha cseresznyepálinkáról lenne szó,akkor nem ellenkezne ennyire mi?!" Azt elment végén mi is leléceltünk.

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.