2010. máj 18.

Egy aprócska nap

írta: Norva
Egy aprócska nap

Nos. Ütős volt ez a nap. Eleinte nem volt semmi érdekes, beszélgettem a lányokkal, rubik kockáztam meg ilyen faszomságok. Utolsó óránk ami természetesen rajz óra volt... Na az volt az ütős része a suliban. Egy dokumentumfilmet néztünk Egyiptomról, ami ilyen néhol dokumentumfilm szóval egy ilyen Hitler formájú fazon magyaráz de van amikor átvált rajzfilmes részre, hogy könnyebben érthető legyen. ( Azt a filmet megkell szereznem valahonnan..) ahogy kinéztek azok a figurák hát az odabaszott(szokványos egyiptomi fazonokat képzeljetek el). Egyik csaj osztálytársamnak a fél picsája kilátszott mi szemet fogtunk rajta haverokkal. Beszólok neki: Enikő, jó a segged!(Y) Geriék csak röhögnek, Áronnak jó megjegyzése volt: Pölöc... xDD hát rámjött a 10 perc úgy röhögtem, ahogy még kb soha(csak ritkán) főleg,hogy a háttérben vki tépkedett valami papírokat és a rajzfilmben meghallok egy ilyet: "Ahogy nőtt nőtt úgy egyre inkább fejlődött" felnézek -> "Egyre feketébb és feketébb lesz" mert télleg hófehér csávóból egy kakaós tekercs lett. Aztán megjelenik egy ilyen gyökér fejű csávó az is full fekete de úgy nézett ki mint Maugli. AZokat a szemeket nem felejtem el az a meglepett arc ahogy kiugrottak a szemgolyói a helyéről. És ami leginkább a tetőpont volt... "Meg kell keresni azt a papot,mágust (vagynemtom pontosan kicsodát). Az ő neve Jedi..." Hát azt hiszem megtaláltuk a Star Wars elődjét. Az ókori Egyiptomban fejlődött ki. És a fazon ahogy kinézett, mint Yoda mester. Mindegy 10 percig röhögtem levoltam sokkolva kb ráadásul az Áron is rátett a vigyori fejével. Ezt a történetet csak az értheti, aki ott volt és átélte. GOndoltam ezt is megkell osztani. Hazafele menet ráléptem egy tojásra!Jóhogy nem kutyaszarba XD Majd leültem tanulni. És most ott tartok, hogy idióta videókat nézek ami olyan élményt nyújt,mint a rajz óra. Hát íme:
Ez KÖTELEZŐ!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_Vv4ta7mXNo&feature=related[/youtube] egy másik darab szintén kötelező
Nagyon beteg ez az ember.. ENERGIZÁLÁÁÁÁÁS
Végül,de nem utolsó sorban érdemes ezt is megnézni. AKi ráér az nézze meg SpaceNinja88 videóit.

Voltak sokkal jobb napjaim mint láthattátok, olvashattátok,de nem akarom kipusztítani a blogomat :DDDD

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.