2010. máj 09.

Szombat és vasárnap

írta: Norva
Szombat és vasárnap

Tegnap annyira elfoglalt voltam,hogy nem volt időm írni se vagy is tulajdonképpen csak BASZTAM RÁ! XD
Így hát úgy gondoltam most EXTRA kemény leszek: 2 napot írok egy blog bejegyzésbe.Mit szóltok?Jó ötlet nem? Ne aggódjatok,nem maradtatok le az extrákról beszámolok 1-2 álmomról,arról,hogy megfejtettem az álmaimat sőt arról is,hogy 3/4 órán keresztül fejtegettem Hanna álmát a rózsáktól egészen a focipályáig.:D Kezdjük is. Tök érdekes,hogy az álmoknak vannak szimbolikus jelentései vagy is egy álmon belüli jeleneteknek. Sigmund Freud ugyebár az álomfejtés "Istene,atyja". Sokan nem hiszik el,hogy egy álmot mi mindenhez lehet kötni..De full jó nem? Például az én álmomból kiderült,hogy szakítani fogok a barátnőmmel..vagy is hát "pattint" ezt a világ vége nevezetű álmom magyarázta meg. Érdekes sztem. Apokalipszisről álmodtam ugyebár és vele voltam, de egy idő után eltűnt és az exemmel menekültünk meg. Később természetesen meg arról álmodtam, hogy vonaton utazok és egy pályaudvaron szállok le vagy is a céljaimat akadálymentesen fogom elérni. Ez ezt jelentette:D És valóban igaz..Azt nem írom le hogy miért,de igaz. Megfejtettem Hanna álmát is, az hosszadalmas volt ugyan,mert igen összetett álma volt..Először szimbólumonként vettük, majd a szimbólumokat összeszedtük és adtunk rá egy e világi magyarázatot. Legalább is,hogy pontosan mit is jelenthet az álma. És tökre vicces volt, hogy nagyjából télleg úgy van ahogy az van. Elmegyek álomfejtőnek.:D
Na mindegy nem érdekes, ennyit az álomfejtésről. Szombaton apámék még az ablakot csinálgatták, szépítgették, bográcsoztak nagyon finom lett(grat apu.)én meg addig beszélgettem, wowoztam meg Counter strikeoztam. Persze a kondizás sem maradhatott ki. Patríísával webcamoztunk, ahogy szoktuk és ott volt az ő kis unokahúga is :DDDD Sokat röhögtek azon, amit én ott összeidétlenkedtem. Na mindegy tehát a szombatom az álomfejtésen, honfoglalózáson, kondizáson és wowozáson kívül nemsok mindenből állt.

A mai nap vagy is vasárnap reggel arra ébredtem,hogy az unokabátyjámék, Zoliék átjöttek,negyed 11 kor. Megígértem neki, hogy mutatok pár dolgot a wowban(World of warcraft egyébként),hogy milyen képességekre kellene gyúrnia hogyan és miért stb kérdésekre adtam neki választ. Kiderült a munkatársairól, hogy függők és ők is tolják :DD Vannak olyanok,akik hazamennek és első dolguk ez a kajálás után :D Zoli mondja itt nekem: Nincs megállás kell a lvl 80 Semmi nem akadályozhat meg ebben,fejlődni KELL! Olyat röhögtünk... Na mindegy vittük tovább a karakterét mindenféle extra nélkül plusz kiderült, hogy van egy mágusa is,bevállaltam,hogy majd azt én húzom neki ha kell..Hurrá XD
Szóval ez is jó volt függtünk rajta, de aztán az asszony rászólt, hogy nem ezért jöttek ide hogy a feje kockuljon. Alrébb ült és vittem neki tovább ^^ Ugye milyen aranyos és odaadó vagyok? Na mindegy. Aztán meguntam elmentem kondizni szokás szerint és rakosgattam a kockámat. Meg vártam, hogy Patrísa feljöjjön és beszélgessünk :)) Nem egy eseménydús nap, de leírtam kb azt, hogy mi is történt körübelül,de tömören:
Wowozás,kondizás,beszélgetés,röhögés,kockázás és MSN ezés.

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.