2010. ápr 24.

Egy Dobó nap szombaton

írta: Norva
Egy Dobó nap szombaton

Ez a nap más volt mint a többi.Pontosabban csak azért,mert SZOMBATON is iskolába kellett menni.Előző nap természetesen bulizni voltam és lekéstem az utolsó vonatot haverommal együtt,szóval az anyja jött értünk.Először úgy volt hogy hazagyalogolunk egomból 20 km-t de hát mire hazaértünk vna már mehettünk is vna haza:D.Na hát így volt ez.Szombaton mehettünk suliba,de mivel ugyebár mi vidékiek vagyunk és vonat nem jött 7:15 előtt ezért késtünk 20 percet.Úgy kell ezt a napot elképzelni mint egy ilyen "vannak vetélkedők és kvízek töltsd ki gyűjts pontot" típusú napot.Lényegében ez olyan vetélkedő,hogy országokra voltak osztva a dolgok és különböző országok kultúráiról kellett beszámolót tartani(kvízek,rizs szedegetés meg ilyen egyéb idiótaságok).Volt Miss Dobó választás.Ebből kb megnéztünk negyed órát majd meguntuk és mentünk vissza az osztályba.Azt játszottuk,hogy nyissuk ki az ablakot és rúgdossuk ki az üvegeket úgy,hogy az ablaktól kb 6 méter távolságra vagyunk.Vicces volt főleg,hogy egy könyv is kiesett hála egy Áron nevezetű srácnak..Kiütötte a kezemből szegény térkép 3 felé esett:DD. A legjobb akkor is a vetélkedők utáni foci volt.Beültünk haverokkal hogy mi vagyunk a rajok.12/A sok a 12/B ellen.Mi az A sokhoz ültünk,bár mi senkinek nem szurkoltunk mert leszartuk,de inkább B párti voltam hisz én is B-s vagyok miért ne szurkolnék "testvéreimnek".Néhány szabálytalanság elsülése után a kis picsák mögöttem elkezdenek pattogni,hogy "De ez mi volt" satöbbi.Volt egy ilyen eset,hogy "gólt lőttek a B-sek" csaj megkérdi: EZ MI VOLT? hát mondom: Ez kérlekszépen egy kapufás gól volt.Erre persze megkaptam a kiosztást h takarodjak át a B sek szurkoló táborába és hogy kussoljak el mert ő a Miss kurvaisten és akkor már ő lesz a király.A szurkolás így ment: 12-A sok...*dobolás* én kicsit tovább írtam: Kiszakadt gatyáások..
Erre aztán méginkább bepöccentek :D Mondhatni majdnem csajok tömege vert el.Természetesen nem maradhatott el a rubik kockával való villogás.Kérdezik: Te kitudod rakni? Mondom: persze,ha nem tudnám nem hoztam volna el.Kirakom lazán akkor mondják hogy ez vmi csalás lehet meg egyebek.Mondom akkor keverjék meg.A meccs alatt összesen 15x raktam ki a kockát úgy,hogy párszor nem is foglalkoztam vele.Vége volt a Dobó napnak,hazafele a sín mellett feküdt egy falusi ismerősöm,fullig bebaszva 1 liter vodkával még a kezében.ezt meg kellett örökíteni(képet majd mellékelek,ha feltöltöm a gépre). Hazaértem,már mentem is a barátnőmhöz a 15:38 as vonattal.nagyon jó volt vele,mint mindíg.:) És nem maradhat el a pihenés se,egy ilyen aktív szombat után.:)

Szólj hozzá

tevékenységek,hülyeségek.