2012. jún 20.

Húgom elballagott, kezdődik a nyári szünet..

írta: Norva
Húgom elballagott, kezdődik a nyári szünet..

 Végre elérkezett az a nap, amikor újabb 75 napon keresztül nem kell iskolába járnunk. Ezt hívják diáknyelven úgy, hogy nyári szünet. De most ne kezdjük el kislexikont írni, leírom röviden, hogy személy szerint én hogyan vágtam bele a nyári szünetbe.

 Kezdjük azzal, hogy még az évzáró előtt a húgom elballagott a 8. osztályból és ugyanoda fog járni, ahova én, tehát már megvan kit fogok szecskáztatni. *Like a boss* Az Önkormányzattól megkapta az ösztöndíját, mivel 8 éven keresztül jeleskedett iskolai eredményeivel. Minden szép volt, jó volt, hazaértünk kicsit bepiáltam, bekajáltam, szórakoztattam a vendégeket, majd mentem Vörösvárra egyik évfolyamtársam telkére partizni. Ütős buli volt, de ha röviden összeszeretném foglalni: mindenki alkotott valamit.. valaki összeokádott mindent, valaki bevásárlókocsikkal rohangált,mint egy idióta, valaki szimplán totál random faszságokat mondott, valakit meg úgy kellett összekaparni a földről, hogy a saját világáról sem tudott..Szóval all in one, ami kell egy jó partihoz. De kicsit kitérek a részletekre is.
 
 Ahogy odaértünk, rögtön jött a kérdés, hogy most menjünk vásárolni vagy ne. Elindultunk hát rossz irányba boltot keresni, de később egyik tag kapcsolt, hogy benzinkúton is megtudnánk venni mindent, ami kell.. Szóval itt toltam egy face palmot. Odaértünk, mindent ment úgy, ahogy mennie kellett, addig, ameddig 1-2 embert nem kellett a földről összekaparni és az udvar aljából a legtetejére felvinni őt. Ez körülbelül 4x is eljátszódott, szóval izgalmas kis feladatunk volt. Aztán a nagy sötétben sikeresen beleestem valamiféle kerti kútba vagy tóba, szerencsémre csak hasig merültem el benne, aztán valahogy kimásztam. Közben rengeteget röhögtünk, sok embert vigasztalni kellett, mert az alkohol kihozta belőle a bánatot. Közben voltak akik 4esben keféltek, voltak akik kettesben, de többször is és így tovább. Néhányan reggel 5-kor már távoztunk a helyszínről, mert az 5:16-os vonatpótlóval mentünk haza. Valaki azt hitte, hogy a buszmegben kell várni, rá is basztak. Hazaérvén aludtam 4 órát és folytatódott a napom. 

 Az évzáróról is jókedvvel jöttem ki, mert nem húztak meg semmiből, sőt: az egész iskolában csak egy embert húztak meg, tehát az osztálytársak közül sem húztak meg senkit, bár 1-2 embert igazán meghúzhattak volna. 
Jó napom volt, szokásunkhoz hívően elmentünk fagyizni meg kajálni, de most jobban jártam mint szoktam, mert a hamburgeresnél 600 ft helyett fizettem 200 ft-ot. Pontosítok: Azt hitte a csaj, hogy 2 db 500-zast adtam neki és rosszul adott vissza,szóval abból a pénzből még vettünk 2 liter innivalót. (: 

 Remélem a továbbiakban is ilyen lendületes lesz a nyár és nektek is Kedves Olvasók kívánok élményekkel teli gazdag ! :D 

Szólj hozzá

egyéb buli szünet