2012. jún 13.

1 hónappal később..

írta: Norva
1 hónappal később..

 Hát gondolom észrevettétek, hogy semmit sem írtam az elmúlt 1 hónapban. Pontosítok: 1 hónappal ezelőtt írtam utoljára. Gondoltam most már itt az ideje, hogy írjak némi bejegyzést, hogy mik történtek velem, de a részletekbe nem merülök bele annyira és a bejegyzés sem lesz annyira hosszú, mint szokott lenni. 
 Szóval végre valahára meggyógyult a kezem, levették a gipszemet, bár elég érdekesen funkcionált az első 1-2 hétben, még most is érzek néha fájdalmakat. Ennek egyszerű oka az, hogy 30 fokos tengelyeltérés volt a kezemen, és azt gyógytornáztatni kell. De most már úgy ahogy használható, de erőltetni még nem szabad annyira. Amíg a gipsz a kezemen volt, természetesen volt egy kis sütögetés is nálunk, ami elég érdekesen sikerült, mivel én a suta kezemmel sütni úgy ahogy tudtam, de sikeresen leejtettem a szalonnámat is.. Tehát nem volt túl jó.
Közben még a gipszes kezemmel lenéztem falunapra is, ahol futóversenyt is nyertem(hát nem irónikus? :D) meg jó kis babgulyást is ettem. 
 Aztán telt-múlt az idő, egyik osztálytársamnál is csaptunk egy kis sütögetést, de akkor már nem volt gipsz a kezemen. Mellesleg az nem szalonna sütés volt, hanem grillezés. Kissé unalmassá vált a parti, miután senkinek sem volt semmihez sem kedve. Suliban töltött idő sem volt izgalommentes, hiszen a szokásos random hülyeségek megmaradtak. Semmi sem történt másképp, csupán annyi, hogy egyre hülyébb lettem ahelyett, hogy egyre több dolgot jegyeztem volna meg. Inkább maradtam a tipikus faszkodásnál, a szokásos órai beszólogatásoknál és így tovább. De nem kíméltem meg 1-2 osztálytársamat sem attól, hogy áldozata legyen némi hülyeségnek, a tanárokat meg pláne nem.. :)
 Pár nappal ezelőtt(pontosabban június 9.én) betöltöttem a 18. életévemet. A legjobban azt a pillanatot vártam, hogy belépek a tescoba és anélkül, hogy bárki bármit szólna, csak előveszem a személyigazolványomat és kihozhatom az alkoholos italokat. :) Jót mosolyogtam, amikor a pultos csaj megnézte a személyigazolványomat és látta, hogy betöltöttem a 18. életévemet. Rögtön fel is köszöntött. Tescoban bármikor vásároltam vízipipa dohányt, sosem kérték el a személyimet. Most, hogy betöltöttem a 18.at, rögtön az első dolga az volt, hogy "Ha van személyigazolványod, akkor vehetsz dohányt, ha nincs, akkor vannak ilyen ízesített kövek". Mondom személyigazolványom van, de most az a kérdés, hogy van-e személyim, vagy hogy betöltöttem-e a 18.at... :D Na mindegy.
 Problémamentesen ment a vásárlás. Olyan 7 óra fele találkoztunk egy jászfalusi szórakozóhelyen, ahol billiárdoztunk egy órát, majd jöttünk le hozzánk egy hatalmasat partizni. "Emlékezetes" este volt, mert vannak képkihagyások 1-2 dologgal kapcsolatosan. Visszanéztem a youtubes előzményeket is, hát néztem nagyokat, amikor megnéztem, hogy milyen zenéket raktunk be. Párra emlékeztem, jó párra nem... :D Aztán jött az, aminek jönnie kellett. 18. születésnapom alkalmából elhatároztam, hogy nagyon reccsre iszom magam. Sikerült is, mert mondták anyámék, hogy kicsit beteg voltam és "szeretgettem" a wc-t, de nem csak én rúgtam be nagyon, hanem a tiszteletemre, akik itt voltak, azok mindannyian. Minden esetre nagyon fasza kis parti volt. 
 Másnap egyik barátom is feljött hozzám, hogy felköszöntsön, mert ő nem volt otthon, amikor a születésnapomat tartottam. Sétáltunk egyet a faluban, elszívtunk egy tömésnyi vízipipát, játszott 1-2 kört, amíg én elmosogattam, aztán ettünk egy kis pattogatott kukoricát, majd hazament. Később feljött másik 2 haverom is, akik itt voltak a bulin. Felbontottuk a tortámat, meggyújtottuk a gyertyát, aztán megettünk 1-1 szeletet, meg kicsit átismételtük a történteket az előző napi bulival kapcsolatban. 
 És akkor hamarosan következik a nyári szünet, aminek minden egyes apró részletét vezetni fogom ebben a kis blogban. Hamarosan újra jelentkezem, addig is pacsi mindenkinek! 

Szólj hozzá

egyéb buli események