2012. ápr 15.

Dobó bál, Dobó nap, kerti party.

írta: Norva
Dobó bál, Dobó nap, kerti party.

 Hogy miről is fog szólni eme bejegyzés? Szerintem a címből eléggé kivehető az egész. Összesűrítem egy bejegyzésbe ezt a 3 egymást követő dolgot. Tehát akkor kezdjük is el az elején.


Dobó bál(Péntek 13, ez az én vallásom.)

 Kezdjük ezzel. Pénteken ugyebár "nagyszabású Dobó bál" volt. Néhány osztálytárssal megbeszéltük, hogy a hagyomány kedvéért nézzünk fel, hogy mi folyik ott. A szokásos brigád(Huan,Krisz,Faragó,Marci,Csabi Én) a szokásosnál hamarabb fent volt most,bár igaz, hogy Faragó meg Én valamivel hamarabb bent voltunk. Nem mentünk el piálgatni, előtte alapozott az, aki akart. Én személy szerint nem ittam most sokat, csak alapozgattam egy kicsit. Addig is, amíg a többiek nem értek fel, kihugyoztam magamból egy kis szeszt, amit elfogyasztottam illetve társalogtunk drága osztályfőnökünkkel. Miután megérkeztek a többiek(ó de boldogok voltunk..:DD), kicsit kimentünk a friss levegőre társalogni. Ott elütöttük az időt egy kicsit, készítettünk nagyszabású parti fotókat, illetve Krisz adta a formáját, amire természetesen az osztályfőnök figyelmes lett. Itt jött az a rész, amikor Kriszen kívül mindenki elkezdett röhögni. :D Végül letárgyaltuk, hogy mi nem fogunk balhézni meg semmi ilyenről sincs szó. Aztán jöttek az a jelenet, hogy megláttam azt a lányt, akivel megbeszéltem, hogy táncolunk, míg el nem megyek nagyjából, természetesen kisebb szünetekkel(ha más is táncolna vele, mert végül is volt társasága.) Később így is lett, de előtte még Csigacsabiékkal röhögtünk egy sort..vagy kettőt. :DD Amekkora tuskó vagyok, amint leültem, be is vertem a fejem a korlátba. x) Aztán jött a sok tánc, röhögés, Gergőék is feltaláltak mindenféle szondáztatás nélkül(mákjukra). Aztán jöttek olyasfajta jelenetek, amiket még most sem tudok feldolgozni... Szerintem inkább ki is hagyom, mert ha le is írnám, sokan nem éreznék a súlyát annak, amiket a szavak tartalmaznak, mivel ezeket csak az értheti, aki ott is volt. Na mindegy. :D Eközben rengeteget táncoltam a leányzóval, akit már megemlítettem pár sorral feljebb. Sajnos mivel a menetrend kötelezett és nem volt senki sem, aki jászfalu felé kocsival ment volna, ezért a szokottnál hamarabb eljöttünk a helyszínről. Faragóval és Huannal beültünk még krumplit enni az egyik közeli kajáldában, de ennek ellenére elértem a vonatomat. Hajnali 2-ig nem tudtam aludni egy percet sem, utána elkövetkezett a reggel 6 óra...

Dobó nap

 Folytassuk hát.. Egy izgalmas és kipihenetlen éjszaka után SZOMBAT REGGEL 6-KOR felkeltem!! És itt a szombaton van a hangsúly.. Na mindegy. Szóval aki nem tudná esetleg, a Dobó nap arról szól, hogy vannak különböző vetélkedők, feladatok, amit csapatmunkával meg kell oldani. Az elmúlt évekhez képest jobban teljesítettünk, voltak nagyon fasza feladatok is. Krisszel részt vettünk egy Counter Strike 1.6 bajnokságon. Valójában úgy mentünk oda, hogy már az első körben kifogunk esni, mert hallottunk 1-2 dolgot a résztvevő csapatokról(például eredetin bajnokságokra meg versenyekre járkálnak), a másik meg az, hogy a sok kocka ilyen 8 gombos egerekkel, komplex billentyűzettel meg fülhallgatóval villogott, míg mi csak az iskolában használt egeret és billentyűzetet használtuk. Ehhez képest kellemes csalódás ért minket azok után, hogy az első 2 csapatot kiejtettük, a harmadiktól mondjuk kikaptunk, de a 3. helyért való küzdelemben "erősnek vélt csapatot" kaptunk, de végül győzelemmel felérő vereséget szenvedtek. Persze rengeteg minden volt még, Miss Dobó választás, focimeccsek a tornateremben, de minket ez már annyira nem érdekelt. A bajnokság után leléptünk és mentünk a tescoba vízipipa dohányt és szenet venni a nálam szervezendő kerti partyra...

A kerti party

 Egész héten talán ez volt a legjobb dolog, ami történt velem. Már legalább 1 hete terveztük a partit, de nem voltunk benne biztosak, hogy meg is lesz tartva, mivel a meteorológiai szolgálat esőt, havazást, jégesést, meteor becsapódást jelzett előre.. DE végül megcsináltuk! Tescobol hazajöttem, leültem kicsit pihenni, és megbeszéltük, hogy mit csináljanak a többiek, hol szálljanak le stb. Lementem eléjük 18:08-ra, elmentünk kocsmába még sörért, hogy a faterom is igyon még valamit, ne unatkozzon. Felértünk, bemutattam a családtagoknak őket, lepakoltunk, aztán leültünk vízipipázni, beszélgetni, PS2-zni. Fater is közben betalált a szobába, hogy beszélgessünk. Kisebb bájcsevely után elmentünk biliárdozni egyet. Egy jó másfél órás játék után este 10kor hazajöttünk, a tűz már lobogott a sütögetéshez, és neki álltunk sütögetni. Természetesen a fergeteges, hangulatos beszélgetés faterom társaságában most sem maradhatott el, de ez természetesen még csak bemelegítés volt részéről..Nagyjából 1 órát elütöttünk kint, bekajáltunk(hús hússal meg krumplival :DD), majd irány a szoba. Zene, vízipipa, ps2 nem maradhatott ki, bár én nem igazán játszottam. :D Később egy póker parti keretein belül másodikként estem ki, ami felbaszta az agyamat, mert 10 osztásból is 1x lejön egy jó lap, Huannak meg két párja van, ki is estem. Szóval leültem lazulni egy kis ideig(nagyjából fél óra), aztán továbbra is jó kedvem volt. A zenék amúgy változatosak voltak. Volt ez is az is, a hangerőről nem is beszélve. :D Fater és Huan kapcsolata és beszélgetése felért egy SHOW-val. Mi mindent röhögtünk mi azokon a beszólásokon. Meg például faterom azt szereti, ha tegezik, Huan viszont szándékosan nem tegeződött. Faragóékkal végigröhögtük az egész estét. Aztán 5:10 kor mindenki elindult a vasútállomáshoz, húgommal lekísértük őket, hazaérve kicsit összerámoltam, majd ledőltem és pár másodperc alatt be is aludtam.

 Összefoglalva az egészet: Elég sűrített volt ez a hétvége, de nagyon jó. Bár még nem tudom, hogy mennyire leszek kipihent a következő hétre nézve. :)

Szólj hozzá

buli