2012. feb 26.

Parti parti hátán. Egy 18. születésnap.

írta: Norva
Parti parti hátán. Egy 18. születésnap.

Igazából nem nagyon van bevezető szöveg, amit el kéne mondanom. A rap crewünk megalapítójának 18. születésnapjának partija volt ezen a hétvégén. 
Esztergomba beérve kicsit flasheltem, hogy ahhoz képest milyen üres a terep. A srácok már nagyon vártak a hajlékon, de menet közben összefutottam 1-2 tanárommal is. Egy pókerpartira nyitottam be éppen, sajnos lekéstem róla. Néhányan lementünk Milán elé az állomásra(egy csapattag). Vártuk a vonatot meg minden, megittuk azt a házibort amit kaptunk. Jött a vonat Milán leszállt. Aztán mondta h gyors vágjunk tiplit mert firkált(tagelt). Ott megy előttünk 2 lezbi csaj és a Meszes(egyik srác) csajozni akart,kért tőlük egy zsepit. A csajszik adtak is neki, de én meg oltottam a Meszest, hogy ne zaklassa már őket, meg mindenfélével, hogy annyira bevan baszva már, hogy járni nem tud és inkább tartom majd én, azt az egyik csajszi elkérte a nevemet a jó szövegem miatt. :DD Utána Meszes a buszvégen véletlenül rárúgta az üveget az egyik csajra. Néztek is egy nagyot, de elnézték neki, mert kissé már offon volt. Aztán visszamentünk a hajlékra, ittunk vízipipáztunk, kaját csináltunk, buliztunk, utána jött az, hogy ugye néhányan téptek és páran eléggé szétcsúsztak(Döme egész jól volt de azért feküdt fél órát a kanapén). A Meszes annyira kivolt a sok piától, hogy nyugtatni kellett őt, hogy nyugi már bazdmeg és freestyle rappeltem neki egy keveset. Egész jól ment akkor a rappelés, ott csápoltak, meg a beatbox is. Annyira kész volt, hogy nem tudtunk vele mit csinálni. Aztán jött a várva várt hányás.. Az a fasz lehányta a kanapét meg mindent, a szőnyeget, a földet és mire hozták volna a lavort addigra a java része kijött..Azt hittük MI!! Aztán jött a teraszon való hányás, meg fotelban ülve való hányás a srác kb 6x hányt. Ott hánytattuk. Eközben amúgy nem csak ő okádott, hanem rajta kívül még ketten egyszerre. Aztán jöttek valami csajok, akiknek szintén részük volt ebben, hogy lássák mi van. xD Én meg megfulladtam a röhögéstől 10 percen keresztül folyamatosan röhögtem. Utána meg egy másik sráccal kórusban okádtak, az egyik a lavorba a másik a mosogatókagylóba. Nem beszélve arról, hogy a Murányi is okádott, az a fasz még bele is tenyerelt a saját hányásába, a Meszes meg rá is borított valamennyit RÁADÁSUL a Murányi lehányta a Döme köntösét vagy kabátját vagy milyét. Aztán elkezdtünk takarítani, de a röhögés nem maradt abba, mert a faszok folyamatosan hánytak. Mikor mentünk el Dénes is elkezdett hányni, de őt nem röhögtem ki. Minden esetre néhányan még kiültünk még a Dunapartra inni, utána lementünk pincébe aludni(tákoltunk magunknak fasza kis francia ágyat xD) de annyira hideg volt, hogy alig lehetett szóval legyalogoltunk állomásra, megvártuk az első vonatot és irány haza.
Egész jól sikerült, bár bánom, hogy rövid volt, meg azt is, hogy nem tudtam pókerozni..

Szólj hozzá

buli események