2012. feb 19.

Party time, sűrített hétvége.

írta: Norva
Party time, sűrített hétvége.

 Nos most lesz néhány dolog, amiről betudok számolni.
A hét közepén(szerdán) a C-sek kampányoltak. Jók voltak a kajáik, tetszett, főleg az, amikor felkötöttek ilyen gömbszerű valamiket, teli pakolták cukrokkal meg raktak bele chillis kukoricát, aztán egyik osztálytársnak le kellett csapnia. Nos ez nem úgy sült el, ahogy szerettük volna, mivel valamiért leszakadt az egész kötél, ami ezt tartotta, de akiknek be volt kötve a szemük, azok nem tudtak róla. Mivel hangos volt az élőzene, ezért kézzel kellett irányítanunk a tagot. Amikor szétakarta csapni azt a szart, az alrébb gurult és sikerült a seprűnyelet 3 felé törnie. Én a földön fetrengtem a röhögéstől már. Aztán csak sikerült valahogy. A kampányt amúgy a 10.C osztály nyerte( Anda Richárd ), gratulálok nekik, reméljük, hogy jó programokat fognak szervezni! 
Viszont most pillantsunk bele a hétvégébe. 
Pénteken haveroméknál volt egy házibuli. Elmentem oda úgy, hogy "nem iszok semmit", aztán ami volt, abból ittam én is. Az egyik csajszi nagyon offon volt a bulin, rögtön rátapadtak ketten is, de abból az egyik az balfasz volt és ahelyett, hogy azzal foglalkozott volna, aki várt rá a bulin, ő inkább rányomult arra(vagy is megpróbált), akit a házibuli gazdája nézett ki magának. Tehát én azzal kavartam, aki a másik srácra várt. Pókereztünk is, de már az elején elbasztam szóval én voltam a második kieső a játékban. Semmire allint nyomtam(király,bubi) aztán ennyi volt. :D Utána a csajszival elég hosszas ideig kavartunk bezárt ajtó kíséretében. :P Aztán reggel 11kor hazajöttem alvás nélkül, majd mentem vissza Dorogra a 12:20 as vonattal anyu öccsének a 40. születésnapját megünnepelni. Ott ittam mindent, ami volt: uniqum, házipálinka, sör, házibor, vodka és még nem tudom. Ezt követően fél 6 tájékán vettem 2 liter házibort, hazagyalogoltam, és már eléggé offos állapotban visszajöttem a bulira. Itt lepacsiztam néhány sráccal meg csajjal, kihívtak felest inni, mondom nem akarok már több felest inni, így is offos a dolog, aztán mégiscsak kimentem inni, megittam húzóra az 1/4-ét(felidéztem magamban Bartos Cs. István "MÖSTERT", ahogy itta a koccintóst), utána ittam tovább a jó kis házibort, amit vittem. Az öltöző részlegnél csináltunk egy kis tehetségkutatót. Ez is onnan jött, hogy Skrillex módjára elkezdtem dubstepet beatboxolni, mert megkértek rá. Utána jött a mészi, hogy ő megmutatja mi a tehetség: Megtud inni egy doboz sört. Ennek koppintására jöttem én is, hogy én meg a bort tudom meginni, de az már nem volt olyan eredeti. :D Innentől kezdve számomra nagyjából képhasadás van a buliról. Bementem a nagyterembe és néztem, hogy mi van, majd kikerültem valahogy az udvarra, de nem tudom hogy hogyan. Arra emlékszem, hogy a többiek úgy cipeltek engem ide-oda mint egy zsák krumplit, aztán a szemem nyitva volt, kérdezték, hogy jól vagyok-e, de nem tudtam reagálni, akárhogy is akartam. Aztán egy hosszadalmas képhasadás után lejött értem a húgom. A szóbeszédek szerint gecire kiosztott, de én nem tudtam reagálni rá, csak valamit mormoltam, meg pofáztam neki, hogy mi a faszt keres itt takarodjon haza. Itt is történt valami, majd utána már elég jól éreztem magam ahhoz, hogy hazamenjek. A helyszínt elhagyva az első dolog kb az volt, hogy a polgármesterrel összefutottam, az meg azt nézte, hogy milyen fasz van a fejemre rajzolva és a húgomat megkérdezte, hogy sokat ittam? Ő meg azt válaszolta, hogy péntek óta megállás nélkül alkoholt fogyasztok és inkább lejött értem. Szóval eléggé érdekes volt, ennyit még nem ittam megállás nélkül, de valószínűleg ez is volt az utolsó, hogy megtörtént, mivel elhatároztam, hogy leteszem az alkoholt és ha ilyen bulik vannak, akkor elfogyasztok egy pohár pezsgőt vagy valamit, de mást nem. :D Talán még a 18. születésnapomon szétcsapom magam mint az állat, meg szilveszterekkor, aztán ennyi, de nem igazán fogok alkoholt fogyasztani, legalább is ennyit biztosan nem, ráadásul 2 napig megállás nélkül. :DDD

Szólj hozzá

buli elhatározások