2012. jan 11.

Előző bejegyzés törölve!Itt a kárpótlás.:-)

írta: Norva
Előző bejegyzés törölve!Itt a kárpótlás.:-)

 Töröltem az előző bejegyzésemet, mert úgy gondoltam, hogy mégsem kéne ennyire túlhajszolni a dolgokat. Aki látta az látta, aki meg nem, annak itt egy kis kárpótlás. Ez nem a napomat fogja leírni, ez egy szimpla rap szöveg, amit én írtam meg. Ha az embernek van mit szavakba öntenie, azt megpróbálja valamilyen verses formában megírni. Számomra ezt a rap alapozza meg. Címet nem adok neki, mert szerintem nem szükséges.:)

Többet érek annál, mint amit sokan gondolnak,
Befogom ezt bizonyítani az egész világnak. 
Ha tetszik ha nem, ez az én álláspontom, 
Aki mellettem áll, azt nagy testvérnek tartom

Meguntam már, hogy sokszor kevésnek tartottak,
Meggyaláztak, megtapostak, s omlottam mint a vakolat,
De talpra álltam, s most visszatértem, hogy megmutassam: Ki vagyok?
Az, aki egy személy számára képes lehozni az égből a csillagot.

Nehéz az élet, ezzel tisztában van mindenki,
Azt a kurva sorsot amúgy sem lehet követni.
Egy ismerősöm megmondta: Várj egy kicsit, ne tovább
De úgy voltam vele: Mit ne csinálj?Csak így tovább!

Rájöttem: ez hülyeség, szegény már nem kapott levegőt,
Mivel sarokba szorítottam, és nem adtam neki elég időt,
Ezzel részben el is basztam azt a kis reménysugarat,
Bár mások is rásegítettek, ez egy kevésbé fontos gondolat.

Refr.:
Az élet az ilyen, nem csak egy kurva játék,
Fel kell fogni az embernek, hogy milyen is az áttét,
Tudni kell azt, hogy hol vannak a határok,
Amit a sors már megírt, csak te ezt nem látod.(x2)

A szívem az dobog, de minden más az üres, 
Az életemet úgy élem, hogy rajtam van a füles,
Kaptam én sok jót s játszottam más szerepet,
A terveket elszívtam, mielőtt rosszabbakat veretek.

Folytatás majd következik.:)

 

Szólj hozzá