2011. dec 28.

Karácsony,szünet, úgy minden egybe.

írta: Norva
Karácsony,szünet, úgy minden egybe.

A pénteki események után nem írtam semmit sem. Gondoltam megvárom a végkimenetelét a dolgoknak és írok az egészből egy nagy bejegyzést. Most pár szavas bejegyzéseknek nincs sok értelme(hacsak nem képekkel akarom kifejezni magam) ha ez már egy olyan blog, ami az életem fontosabb illetve kevésbé fontosabb dolgairól számol be. Szóval lássunk is hozzá.
A szenteste most pont szombatra esett, szóval a szombatom most arról szólt, hogy megvárjam az estét, majd háziborozzak, bejglit, káposztát, kókuszgolyót meg egyéb ilyen házi finomságokat zabáljak. Először itthon volt koccintás, majd lent a mamáméknál is. Ott is megkajáltam 1-2 rántott halat, beszélgettünk meg jókat nevettünk. Aztán hazajöttem és itthon is elmondtam a pohárköszöntőt még egy párszor.. :D Ezt követően beültem a gép elé ugyanúgy zenét írni meg kockulni és facebookozni. Aztán a vasárnapom unalmas volt, csak itthon ültem, néztem a plafont meg a tv-t és hallgattam a zenét illetve elgondolkoztam pár dolgon. Például, hogy miért kell néha olyan döntéseket hoznunk az életben, ami esetleg másoknak fájdalmat okozhat.. És a maradék, ehhez hasonló filozófia.. Na mindegy. A hétfőm randomra sikeredett, Danival elhatároztuk, hogy kicsit lemegyünk a kocsmába iszogatni, mert semmi érdekes nem történt. Megbeszéltük nagyjából, hogy ki hol fogja tölteni a szilvesztert, én már akkor eldöntöttem, hogy nem itt Jászfalun, mert volt egy olyan megérzésem, hogy nem lesz olyan jó ahhoz, hogy itt töltsem el, mikor legalább 8 helyre hívtak, abból 2 helyre DJ-nek is.. Szóval elkezdtem gondolkozni, hogy hol kéne töltenem, és úgy döntöttem, hogy az egyik osztálytársamnál fogom néhány osztálytárssal, meg pár kívülállóval is. Fasza bulinak ígérkezik, legalább is így, hogy már 3 nap van hátra szilveszter éjszakájáig és elég jól megvannak már szervezve a dolgok(pia,emberek,csajok,zene stb).
A tegnapi napom meg szintén randomra sikeredett.. Ülök itthon bájosan, egyedül. Épp nézem a Star Wars 4. részét és beszélgetek Krisszel a szilveszterről facebookon, eközben belépett 3 haverom(Viktor,Dani,Erik), hogy mi lenne, ha felmennénk a Matyihoz és felköszöntenénk, mivel oda indultak. Mondom okés benne vagyok, egyébként sincs jobb dolgom itthon. Szóval felmentünk Matyihoz, megittunk egy feles pálinkát és pókereztünk egy kurva jót. Az első kieső én voltam, nem vagyok rá büszke, de előfordul az ilyesmi.. Győztesekből lesznek a vesztesek szokták mondani. :D Utána felzabáltuk szegény Matyi mézeskalács készletének a felét, megittunk még 3 felest, aztán irány  a Topiq Center. Ott bowlingoztunk, csocsóztunk meg Dani megtömte a fejét valami pizzával. :D A bowlingozásnál kicsit elvették a kedvem a második menetben, de aztán új erőre kaptam és gurítottam egy strikeot.. :D A nagy baj csak az, hogy egyetlen egy strikeot.. Aztán a nap végén valahogy hazataláltam, beültem a gép elé, elkezdtem sakkozni, majd felmentem játszani egy szerverre, ott végig aláztunk mindenkit, kiröhögtem magam, majd fejet hasogató fájdalom után elmentem aludni. A mai nap meg nagyjából semmi sem történt velem, csak az itthoni döglődés és zabálás.
A szünet alatt még legalább 1 bejegyzés várható(ha nem több), az pedig a szilveszteremről fog szólni. Ki gondolná, hogy az lesz az utolsó bejegyzésem ebben az évben? :D HA feltudok lépni a blogomra persze(a házibuli helyszínén),mert ha nem, akkor valószínüleg ez az utolsó bejegyzésem ebben az évben. De majd meglátjuk mit hoz a holnap.;)

Szólj hozzá

buli események