2011. dec 24.

Pénteki parti a csapattársaimmal és az ismerőseikkel.

írta: Norva
Pénteki parti a csapattársaimmal és az ismerőseikkel.

 Nah nézzük mit alkottunk ezen a napon. 
Már jó pár hónapja tervezzük azt, hogy összefutunk a csapattársaimmal, legalább is két fontosabb csapattárssal. :D Szóval felmentem Pestre egy nagyot partizni. Minden úgy kezdődött, hogy Dáviddal és a haverjával, Attilával összefutottunk a Nyugatiban. Vicces volt, mert ezalatt az idő alatt pont felhívott a családom, hogy ott vagyok-e már, mondom igen épségben és egészségben megérkeztem, épp Dávidékat várom. Mondtam húgomnak, hogy visszahívom, amint itt lesznek erre betolja: Hát nem kell letenni a telefont, majd amikor odaértek, akkor átadom a telefont. Mondom okés, addig is beszélgethetünk(izgalmas pillanatok egyike, amikor a húgommal beszélgethetek,nem elég, hogy itthon a pofáját hallgatom, még ez is.. xDDDD). Szóval,mivel Daniékat nem találtuk sehol és nem jöttek oda a megbeszélt időpontra(mert Dani "állítólag KORCSOLYÁZIK), ezért elmentünk meginni egy sört az egyik közeli kocsmába. Elkezdtünk beszélgetni pár érdekes témáról, például arról, hogy ki hogyan szokott partizni, meg Dávid felhozta azt, hogy ő mekkorát alkotott ma Frying Pannel. xD 
A sör megivása után jött a telefon, hogy a srácok csak fél órával később tudnak ideérni(megint csak..), szóval mi úgy döntöttünk, hogy akkor most már irány a Morrison's és majd ott találkozunk. Addig is partiztunk. Volt ott egy szemüveges, forever alone srác, ilyen 25 év körüli lehetett szerintem, aki lejött partizni, jól elszórakoztunk rajta. Megismerkedtem Dávid és Dani haverjaival, közben Daninak akadt egy kisebb-nagyobb problémája: Nem tudott lekoptatni magáról egy csajt. Szóval félre hívott, én meg megmondtam neki a frankót: Finoman mondd meg neki, hogy mi a téma, ha nem megy, akkor segítek. Aztán telt az idő, a partira nem jöttek még nagyon emberek, szóval Dávid,Attila és Én úgy gondoltuk elmegyünk, de előtte akartam segíteni Daninak a csajos témában, erre Dávid elrángatott a picsába. Mondom ok csá..:DD Nagyon ragaszkodott hozzá, hogy menjünk a Bed Beachre, de mondtam oda ne menjünk szerintem, mert drága. Az odafele utazás elég érdekes volt. Felszálltunk a BKV-ra és voltak ellenőrök. Beadtam azt a szöveget, hogy ÉN a BKV honlapján úgy olvastam, hogy két-három megállóig ingyenes az utazás. Dávid hozzáfűzte, hogy "Ja igen fennt van a Jászfalu.hu-n is" xDDD Ezzel végigszopattuk az ellenőrt az utazás végéig aztán elegánsan megköszöntem neki az ingyen utat. Látszott rajta, hogy nem vágja, hogy mi az az internet. De ugyanezt eljátszottuk a villamoson is, adtam egy kamu jegyet, igaz, hogy vennem kellett egy másik jegyet, de nem kellett lyukasztanom, szóval a jegy még érvényes lesz, ha legközelebb felmegyek Pestre. :)) Elmentünk a hajógyárira(Attila nem tartott velünk,mert haza kellett mennie) és bementünk valami totál random helyre. Valami Pinkbe vagy hova. Hajógyárin már mindenhol voltam, de itt még nem. :DD Állítólag 18 éven aluliakat be sem engednek, a Dáviddal még nem is lett volna gond, de én csak félév múlva leszek annyi. NA de segáz a lényeg, hogy bejutottunk lazán. Első sorban körülnéztünk, hogy megéri-e lerakni a kabátot satöbbit. Aztán kiderült, hogy elég sokan vagyunk, megéri. Miután leadtuk a cuccainkat, felmentünk az emeletre, leültünk a fotelba és 10 percig vágtuk a poker facet. Ekkor mondtam, hogy: Tudod mit?Szarjuk le a kínaiakat meg még kitudja, hogy milyen etnikai kisebbségek voltak ezen a bulin, menjünk le és táncoljunk egy kurva nagyot. :DDD Szóval lementünk és táncoltunk. Mondtam Dávidnak csípjen fel magának valami csajt, én addig nézek valakit, akivel lehet táncolni. Ő talált magának csajt, én meg odamentem a rúdtáncosokhoz, kifogtam egyet, akivel ellehetett táncolgatni, de nem kavarás céljából, csak megadta a bulinak a feelingjét, mivel van már valaki, akit szeretnék magamévá tudni(természetesen idővel..:)). Aztán mondták, hogy lesz egy táncpárbaj fent a színpadon, szóval csináljon a tömeg egy nagy kört, és aki szereti a kihívást, az menjen és táncoljon. Szóval éltem a lehetőséggel, kb mint a filmekben, ment a "madafaka" zene, először egy ember bement a kör közepére, ő nyomatta, aztán jött a kihívó, aki elég bátornak érezte magát ahhoz, hogy odamenjen és táncoljon. Utána jöttek a csoportos táncok, amikor ketten mentek be egyszerre. Én amikor meghallottam egyik kedvenc Dubstep számomat, arra fektettem be a legtöbb energiát, DE a többire is ugyanolyan erőteljesen nyomattam a dancet. :D Voltak ott elég kemény emberek is, bár azok többsége drog illetve fű hatása alatt volt(például a néger csávó. :D) De hát természetesen megjelent egy ázsiai fickó is, aki ahhoz képest, hogy ázsiai, mégsem volt ott a toppon. :DD Mindegy a lényeg, hogy nagyon feldobta a hangulatát a partinak ez a párbajozósdi. Aztán akik párbajoztak, kaptak pezsgőt is. Ez úgy nézett ki, hogy a párbajozóknak le kellett menniük hídba, vagy éppenséggel csak meg kellett próbálniuk egy kicsit mélyebbre menniük, aztán egy csajszi beletöltötte a pezsgőt a szájukba. Elég érdekes volt, hogy én úgy nyeltem, mint kacsa a nokedlit, mert nekem nem a számba ment, hanem rögtön a torkomba. xDD Aztán telt-múlt az idő, ideje volt mennünk. Dávid vett egy 2 literes kólát, amit elegánsan elfogyasztottunk félig-meddig, aztán valahogy eljutottunk a nyugati pályaudvarig(busz,villamos stb). Elköszöntem Dávidtól, mert neki is haza kellett mennie, megköszöntem a napot neki és kellemes ünnepeket kívántam. 
Ezek után történt velem egy olyan dolog, amire a BÜDÖS életben nem számítottam...
 

Szóval ugyebár parti után elkísért Dávid az állomásra. A vonat beérkezte előtt odajött hozzám 3 "szegénynek tűnő ember", akik kértek a kólámból,mondom odaadom az egészet,és kellemes ünnepeket kívántam. Később mikor beérkezett a vonat,és egy órát kellett várni az indulásig,felszálltam,mert végül is nem fogok fagyoskodni a hidegben. Eltelt nagyjából 10-15 perc, és láttam, hogy ugyanazok a fazonok felszálltak, akik kólát kértek tőlem, majd megkérdezték, hogy kitudnám-e segíteni őket pénzel. Mondom persze itt van 300 ft, vegyetek belőle, amit akartok, de akkor kivette az 1000 ft-ost is a brifkómból.. Majd leült mellém tárgyalni,hogy "na akkor még milyen értékeid vannak? Nézd itt egy telefon,működik is,cserélünk?" Mondom nem cserélek,mert nekem ez a telefon kell, ezen vannak a fontosabb adataim, telefonszámok, zenék stb. Ekkor felvázolta,hogy "Akkor mondok egy másik lehetőséget: Vagy ideadod az értékeidet, vagy összetöröm a csontjaidat, számolok ötig, ötre nem adod ide, megütlek". Ezt nagyjából egy 35 év körüli faszi mondta,mert ő vele beszélgettem. Mondom ne csináljuk a balhét,nincs erre szükségem és szerintem neki sincs, és húztam az időt, hátha felszáll addig valaki a vonatra. Aztán megakart ütni, félig be is talált,de nagyjából hárítottam az ütést, ekkor felkeltem és elkezdtem védekezni, megkérdezte, hogy megér-e nekem egy verést egy telefon? Mondom: Igen az anyám és apám tisztességesen megdolgozott érte, ha annyira kell, verekedj meg érte. Ekkor mondta azt, hogy vagy odaadom, vagy megkésel a vonaton. Gondolom ültetek már vonaton és én ott ültem, ahol van a lépcsős rész és annak a négyesébe. Tehát sarokba szorítottak és a csávó mondta, hogy most megfog szurkálni, ha nekem ennyit ér egy telefon.. Aztán odajött a 20 év körüli srác, hogy lenyomjon a székre, amíg az 50 év körüli faszi elveszi a cuccaim, de a srác padlót fogott, nem volt túl nagy(legalább is nem tűnt nagy) ellenfélnek számomra. Amíg vele birkóztam, addig az 50 év körüli faszi adott egy jobbost, nem volt túl erős, de megéreztem... És ekkor mondta a 35 év körüli faszi még 1x, hogy most megfog szurkálni ha nem veszem elő a cuccaimat. Mondom: Vedd elő a kést és próbáld meg. Elkezdett kajtatni, és én ezalatt az idő alatt észrevettem, hogy az egyik srác gyanúsan forgolódik, ekkor elkiáltottam magam, hogy RABLÓK A VONATON!!! És akkor a masiniszta meg az asszisztense kijöttek, a rablók elmentek, de aztán a karbantartók elkapták őket és a rendőröket értesítettem. Igazából puhány faszok voltak, mert ha már elakarják venni a cuccaimat, akkor verjenek agyon, végül is hárman voltak. Látszott rajtuk, hogy tapasztalatlan birkák voltak, akik azt se tudták, hogy mit kezdjenek egy 17 éves sráccal. Nem baj legközelebb paprika sprayel fogok Pestre menni. Egyébként a jegyemet is ellopták, bár azzal nem tudom mit akartak kezdeni. Szóval érdekesre sikeredett ez a nap. Télleg, nem számítottam rá, hogy ilyen is fog velem történni pont karácsony hajnalán/reggelén....


 

Szólj hozzá

buli