2011. dec 19.

Egy újabb eseménydús hétvége..Vagy inkább fogalmazzak úgy,hogy "Metálszombat"?

írta: Norva
Egy újabb eseménydús hétvége..Vagy inkább fogalmazzak úgy,hogy "Metálszombat"?

 Szóval mint írtam illetve hát megemlítettem az előző bejegyzésben, hogy valószínűleg eseménydús lesz a szombati napom, hát eléggé beteljesedett. Legalább is a maga módján. De hogy hogyan is jutottam el az elejétől a végéig? Vágjunk is bele.
Szóval felkeltem egy kiadós alvás után, majd leültem kockulni a géphez és anyám kijelentette, hogy ma este én megyek el vele a céges buliba, mivel apám most nem akar, csak max majd később, a húgomnak meg szintén nem volt kedve. Mondom okés, de lehet, hogy nekem később lesz esti programom egomban, szóval eljövök hamarabb. Meg is lett beszélve, elmentek bevásárolni, ám kockulás közben eszembe jutott, hogy kéne venni karácsonyra osztálytársamnak ajándékot, szóval odatelefonáltam, de addigra már késő volt, kijöttek az auchanból. Mondom akkor mindegy, majd meg lesz véve. Amíg ők ott voltak, addig én elkezdtem készülődni az estére. Először felvettem egy inget, aztán inkább levettem, mert eléggé nem passzolt a többi rajtam lévő cucchoz.. :D Közben kondiztam is egy kicsit, nem tudom miért, rám jött a fél óra és nem volt más dolgom. :DD Majd anyámmal elindultunk a buszmegállóba, az úton kb kikészített, hogy viselkedjek így meg úgy meg tisztelettudóan, meg intelligencia stb már az agyamra ment, de a buszon szerencsére volt időm kicsit kikapcsolni magam a jó kis zenékre. Aztán mikor odaértünk, kaptunk karszalagot meg ajándék bögrét(nagyon jó), aztán kezdtem egy korsó sörrel. Ott ültem, mint egy zsák szar, mivel nem voltak nagyon a korosztályomból ott emberek. Szóval az ingyen pia jó volt alapozásnak, aztán úgy terveztem, hogy a 18:53 as vonattal eljövök, de...Most jön a lényeg.. Mivel lekéstem a vonatomat és nem akartam még egy órát várni..Jött egy gondolat, hogy nekiállok stoppolni. Kiálltam az út szélére, stoppoltam, az első kocsis meg is állt..Egy fiatal korú hölgy ült benne, mondom előadom azt, hogy külföldről jöttem és eltévedtem, nem tudom, hogy hogyan tudok eljutni Esztergomba. Kiderült, hogy a csaj csak szentivánig megy. Mondom okés, eltudok-e jutni Vörösvárra valahogy?(Szóval még mindíg a külföldi utast játszottam) mondta, hogy igen innen 2-3 kilóméter,de inkább álljak a buszmegben tovább és várjam meg, amíg valaki tovább visz. Mondom lófaszt. Kifutottam a terranováig, ott megvártam a 800-as buszt és viszonylag jó időben még be is értem Egomba. Onnan elmentem az Atlantiszba. Először nem találtam meg Bebiéket, de aztán kimentem a kocsmából, visszamentem és ott ültek az első padban. Elkezdtük tolni a faszságainkat, beszélgettünk, ott voltunk még kb 40 percet, aztán jött egy Zoli nevezetű srác, aki levitt minket a kocsijával, mivel ő is jött. A raktár melletti kocsmába még bementünk egy sörre, mert Zoli meghívott, azt bepusziltuk és mentünk be partizni. Hát mit se mondjak már az elején tomboltam. Ment a léggitár-légdob-pogó-mosh párosítás a zene ütemére ahogy csak bírtuk. Torokfájásig üvöltöttük a szövegeket, közben kiderült, hogy minden 2. arccal ismerjük onnan egymást. :D Később csajoztam egy kicsit, de kiderült, hogy egy lezbi csajra nyomultam rá, aki megutálta a pasikat, mert mindegyik bunkó, tapló, fasszopó geci(hogy őt idézzem).. Aztán kb előttem kezdtek el smárolni a barátnőjével, akihez később csapódott még egy, akinek bár pasija van, smárolt mindkét csajjal a pasija szeme láttára.. Mondom ilyet se mindennap látni. xDD Aztán szétvertem a falat is a Till We Drop hallatára, de fájdalmat nem éreztem. :D Aztán miután vége volt a partinak, kimentem kicsit levegőzni, majd visszamentem a ruhatárhoz, de nem találtam a számomat...Ami később kiderült, hogy benne van a csúsztathatós telefonomban, mert becsúszott. Szóval vártam feleslegesen 15 percet. Aztán zárórakor kimentem, vártam egy valakire, aki megígérte, hogy ott lesz, de baszott ott lenni, szóval kimentem inkább az állomásra, kiszellőztettem a fejem, majd bementem a meleg váróterembe, ott találkoztam 3 ismerősömmel, abból kettő aludt, az egyik a pasija ölében a másik pedig a padon. Aztán a vonaton hazafele beszélgettünk, jól elvoltunk, hazaérve pedig jól bezabáltam és lefeküdtem aludni. 
Fenomenális volt ez a szombati nap.:)

Szólj hozzá

buli