2011. dec 10.

Szalagavató

írta: Norva
Szalagavató

 Nos ja.Életemben először részt vettem a Dobó szalagavatóján.Legalább is télleg csak a szalagavató részén. De hogy is kezdődött megint az egész?Tipikusan ahogy szoktam kezdeni egy bejegyzés írását,mindent az elejétől.
Szóval csütörtökön osztálytársammal elvállaltuk azt,hogy őrizzük a foglalt székeket,ami a tanároknak illetve a tanárok hozzátartozóinak van fenntartva. Igazából az évfolyamunkból még 4 embernek ott kellett volna lennie,de nagyjából csak egyet láttam magunkon kívül.Így hát 4 sornyi székre 3-man figyeltünk. De ezzel nem volt semmi gond. Igazából ami problémát okozott az az volt,hogy a 4. sorban leült 3 idős személy,akiket miután megkértem,hogy legalább csusszanjanak beljebb 2 székkel,az egyik felháborodva beszólt,hogy "Az Isten bassza meg az ilyen szervezést". Erre mondtam,hogy: "Parancsol,uram?" aztán leléptem és magára hagytam a vén bolondokat. Nem tudom mit nem lehet megérteni azon,hogy "Foglalt"?! Sok analfabéta ember,máshol nem talál helyet? Na mindegy,miután elkezdődött az előadás,megnéztem a szalagavatást, a technikai szünet után meg le is léptem,mert mentünk osztálytársakkal kocsmázni egy jót. Mikor odaértem már ment a kártyapartizás, szóval csatlakoztam én is. :D A srácok jó arcok voltak,mivel én nem készültem pénzzel,hiszen ez egy totál random parti volt,és nekem a suliba kellett maradnom, mert nem értem volna haza, szóval meghívtak. Miután kicsit meguntuk a kocsmát, elmentünk a Coop-ba venni bort meg sört, lementünk a Duna partra, azt megittuk. Miután ez elfogyott, beszélgetés keretében visszasétáltunk a Bástyára,bementünk a Belgába venni sült krumplit,pózoltunk a "karácsonyfának mondható valami" alatt és készült pár darab "parti fotó". Volt állapot rendesen. :DDD Majd megint elmentünk a Coopba bort venni. Nagyjából 3x fordultunk meg a Coopban,ebből volt egyszer egy olyan bor,amit meginni alig lehetett,szóval megkóstoltam és már éreztem,hogy jönni fog a róka,de visszatartottam és nem is ittam többet. :D Felültünk a 21:30 as buszra, hazaértünk biztonságosan, a húgom meg azon röhögött,hogy hogy nézek ki már megint. Szóval nagyjából lassított felvétel volt az,ahogy mozogtam. De vicces volt,mert beültem a gép elé,elkezdtem irkálni mindenkinek mindent. Ezen kívül felmentem játszani egy szerverre,hát mit se mondjak írtam,hogy valaki engedjen be a helyére,mert játszanék és inkább mindenki lelépett. Természetesen az öreg zeneírás sem maradhatott el a végéről. Majd kidőltem és a ma reggelemet favágással kezdtem másnaposság nélkül. 
Meglátjuk,hogy mit hoz a ma este,remélhetőleg lesz valami.:)

Szólj hozzá

buli események