2011. dec 01.

Beteg vagyok..:\

írta: Norva
Beteg vagyok..:\

 Hát szó szó.. Kedden kezdődött az egész,amikor hazaértem fizika faktról. Leültem tanulni és egy idő után azt vettem észre,hogy kurvára szédülök meg fáj a torkom,aztán csúnyán elkezdtem köhögni,de másnap mindenképp akartam suliba menni,szóval lefeküdtem időben. Másnap mikor felkeltem,a helyzet változatlan volt,nem tudtam felkelni a gyengeség miatt. Szóval most itthon baszhatom a rezet egész héten,valószínű,hogy még a hétvégém is offos.-.-" És még a barátnőmet sem láthattam emiatt tegnap suli után..:( Minden esetre most nem igazán örülök ennek,mert van,amikor jó dolog itthon gubbasztani,bár az sem a legjobb,bent haverokkal jobb ökörködni meg nyomatni a sok faszságot. 
Mindjárt nekilátok valami élelem legyártásának is.:P Mondjuk pár perccel ezelőtt felbaszták az agyamat,nincs elég bajom(és most nem csak a betegségre gondolok),de még összekapok néhány emberrel olyanon,aminek értelme nincs.  Szóval fogjuk fel úgy,hogy mindenki ellenem fordul. Néha ilyenkor megfordul a fejemben,hogy minek élek,végül is meglennének nélkülem is,meg egyébként is annak a híve vagyok,hogy a halál után is van élet. Szóval miért ne? De ez most nem számít,a lényeg az,hogy néha teli a faszom az ilyen  sittes facebookos veszekedésekkel.
Nah azt hiszem most teszek egy kört a hegy tetején. Aztán vagy visszajövök,vagy nem.
Egyébként nem tudom ki mennyire vágja a 8mérföldet,de a párbajok közül ez a jelenet tetszik a legjobban belőle:

Nah csőcső.

Szólj hozzá