2011. nov 16.

A tegnapi,a hétfői és a mai napomról néhány szó.

írta: Norva
A tegnapi,a hétfői és a mai napomról néhány szó.

Mivel tegnapra meg tegnap előttre is csak videó maradt,ezért most ejtek néhány szót róluk.
Hétfőn volt néhány extrém faszság,amiket bekellett tolni. Például az,hogy föci témazáró írása közben az egyik osztályba beugrottam és elüvöltöttem magam. Következményei nem voltak csak röhögés. Ezalatt nálunk "magasszintű angoloktatás" folyt egy nagyszerű angol tanár helyettesítésével. Amikor kimentem wc-re elkezdtem énekelni,mert unatkoztam,a szomszédos osztályban meg témazárót írtak ugyebár,ergo röhögtek,hogy mi volt ez. Egyszer a hull a pelyhes fehér hó elejét,majd visszafele az "I feel the power" című számokat toltam el. :D
Magyar órán helyettesítés volt,mert a drága magyar tanárunk még éppen Jeruzsálemben volt.Itt jól eltémáztunk például arról,hogy ki mekkorát szarik,meg ki látta az új oldalt facebookon,aminek neve: "A top 10 legnagyobb szexuális,intim rekord". Ez csak egy példa,ehhez hasonlókról ment a témázás egy egész óra alatt,mivel lyukas óránk volt. Erről a napról nagyjából ennyi,viccesen telt,mert a suliban nagyjából mást sem csináltam,csak röhögtem.. Jah meg bekaróztam töriből..:DD
Kedden nem kellett suliba mennem,mert OKTV-n volt jelenésem délután 2-től.  Viszont ehhez képest nem aludtam így sem 8-nál tovább. Tehát délelőtt elvoltam géppel meg zeneírással,majd 12:27 es busszal bementem Egomba,felétrem 1-re a suliba és vártam 1 órát még. Fél órával később,mikor vége van a 6. órának, Tomi elegánsan jön ki az óráról. Én már láttam,hogy itt lesz valami. Aztán hát volt is: röpke 10 percen át beszélgetett az osztályfőnökkel arról,hogy aludt egész órán és ezt is fogja csinálni a hétfői "órai munka egyese" miatt. xDD Szóval az OKTV-re boldogan és jókedvvel mentem be. 3 órát adtak rá,én 2 óra 10 perc alatt befejeztem,mondtam nekem ennyi elég is lesz,így is elfáradtam. Buszon hazafelé 2 csajszival szemeztem,láttam,hogy valamit nagyon néznek rajtam,hát megkérdezem: Mi olyan szép? Elmosolyodtak,majd odamentem és elkezdtünk beszélgetni 1-2 dologról. Majd mielőtt leszálltam benyögtem:
-Legközelebb nem csak szemezés lesz,hanem cummendáré is.. :DDDDD
Utána a jól megszokott lazítás,facebook,satöbbi.
A mai napom érdekesre sikeredett,mert elhatároztam,hogy nem akarok dolgozatot írni. Úgy volt,hogy bemegyek és doga írás közben "rosszul leszek",ittam tejet,hogy tudjak hányni majd stb.. Hát ez elsült,de már suli előtt.Hogy miért? A válasz egyszerű: Romlott tejet ittam teával ízesítve. Szóval a mai napra a suli offos volt. Mondom oké,zárjuk be az atót és ágyő. Ekkor történt az az eset,hogy a kulcsot beletörtem a zárba,mert sehogy sem akart bezáródni. És akkor érzem a siker közelségét,hogy "igen igen záródik"...hát kiderült, hogy éppen a kulcs hajlott el de eléggé érdekesen. A mázlim az volt,hogy nagyjából 1 órával később szemöldök csipesszel kitudtam szedni az ajtóból a kulcs maradványait(mivel nagyjából beletört az egész kulcs,szóval szerencsés voltam),még azelőtt, mielőtt faterom hazaért volna,mert nem is tudom mi lenne most belőlem,ha hazaérte után azt látja: Hát egy kulcs belevan törve a zárba és az sem mellékes,hogy az ajtó most lett véve 1 hónapja.
Nagyjából ennyit tudok most írni.:)
 

 

Szólj hozzá

események