2011. nov 09.

Újabb 1 hét telt el.

írta: Norva
Újabb 1 hét telt el.

 Eltelt ismét egy hét,a helyzet is változott ezzel: A hétvégén elhatároztam,hogy küzdeni fogok egy lányért.. Egy ideig ezt nem tettem mert ráfáztam,de most ismét eljött az ideje ennek.:) A nap bakija az volt,hogy tegnap osztálytársam írta nekem,hogy "pénteken Erzsébet bál lesz" és hogy mennék-e vele. Mondtam persze,megtáncoltatunk mindenkit. Eljött a mai nap,órára beülök,hátrafordulok és megszólalok:
"Gergő,holnap partiiii*egy kis denszelés a padban*
Az a szerencsétlen meg csak nézett rám,mint egy darab botra,hogy miről beszélek.. Aztán kapcsoltam,hogy hát igen,holnap csak csütörtök van,és a party majd csak pénteken lesz.

Nagyjából így érezte magát szegény Gergő,miután betoltam ezt a "holnap parti" szöveget.... Dee kissé eluralkodott rajtam is ez az érzés,hogy látszik: Mennyire pihentagyú vagyok.. :DD

Nekem ez volt a mai nap kedvence. Illetve volt egy olyan eset,hogy osztálytársam talált egy 2 hónapos zsömlét a táska aljában és hát kissé elvolt penészesedve. Én ezt örömest megpörgettem,hogy legyen valami,azt lett is: a zacskó kiszakadt,a penész meg oda repült,ahol talált helyet. Kissé kínos volt.
Aztán a 4. órában a szomszédos osztályunkban óra volt,mialatt én beugrottam mint egy rock sztár,és kijelentettem,hogy " I feel the power",a tanár is meg az osztályból,akik látták azok is röhögtek,a tanár meg jóindulattal kijelentette,hogy én leszek a következő,aki felelni fog földrajzból. Ami igazán jó ebben,hogy nekem már nincs földrajzom.

Összefoglalva röviden az elmúlt hetet: unalmas volt,itthon ültem és pihentem a szünetem nagy része alatt,a hétvégén sem csináltam túl sok izgalmasat. A mai nap viszont feldobta az elmúlt másfél hetet. Várjuk a folytatást.

 

Szólj hozzá

események