2011. júl 05.

Megint itt vagyok..

írta: Norva
Megint itt vagyok..

Akárhányszor azt mondom,hogy na most elszánom magam arra,hogy írok bejegyzéseket folyamatosan,soha nem jön össze.Na miért?Mert olyan kibaszott elfoglalt ember vagyok,na meg időm is alig van rá,ami meg van plusz időm,azt nem arra fordítom,hogy írjak bejegyzéseket. De nézzük mi történt velem az elmúlt pár hétben.
Például az elmúlt hétvégén jött hozzám egy haverom,akivel jól elvoltunk,iDosereztünk(jóval régebbi bejegyzésben visszalehet keresni,hogy mi is az az iDoser de a google is segít),azt jól beálltunk tőle. Szépeket,nagyokat flasheltünk,de még mielőtt a haverom ideért volna,apám belebaszta a kezébe a nagy kést húsvágás közben,azt átvágta az ütőerét meg 2 inat. Szépen összekellett varrni,de még aznap hazahozták őt. Majd ezután jöttek az előbb említett dolgok. Jó élmény volt egyébként apám bugyogó kezéből a vérzést elállítani,ami mellesleg kurva gusztustalan volt mert bele lehetett látni a húsába,anyám meg nem bírta és ő is szarul lett. Na mindegy. Az azelőtti napokon igazából full punnyadás volt és unalom,az azelőtti héten meg fullig buli(de ha jól emlékszem azt le is írtam). Aztán tegnap átmentem Tinnyére azzal a haverommal,aki itt aludt nálam még a hétvégén. Ott történtek szép és jó dolgok az ökörködésen kívül rendkívül sok röhögés és jó beszélgetések is előfordultak. Nézzük például,hogy mik:
Első sorban mikor kinnt dekkoltunk a cseresznyefánál,megszólalok flegmán:
-Aki dohányzik,az hülye és akkor pusztuljon is bele.(hátrafordulok és csak annyit látok,hogy 2 tag dohányzik)
-Köszi rendes vagy.. XD
Aztán később kinnt a semmiben ülünk és beszélgettünk,az egyik lánynak tiszta füves lett a pulcsija és megszólal:
-Valaki nem akarja kirázni a pulcsimat?
én kontrázok:
-Valaki esetleg a faszomat is?(pont jött egy öreg néni,akit mellesleg a csaj ismer is és hallotta a szituésönt)
-CSÓKOLOOM. Aztán 10 perces röhögés.
Tehát jócskán telnek a napok,aztán még mikor visszajöttünk Tomival jászfalura,megvártuk a vonatját,aztán még kinnt maradtam jászfalun 11 ig,jót pizzáztunk a haverokkal,elvoltunk,hülyültünk és egyebek.Bár a nap végén nekem elvolt baszva a kedvem,több okból is. Nagyjából átfutott a fejemben az elmúlt 17 év és előjöttek szépek meg rossz dolgok mit hol kúrtam el satöbbi.Na de lényegtelen ez a része. Ma is kinnt voltam,ám ezt megbántam.Hogy miért,az legyen az én kis titkom,de annyit elárulhatok,hogy eléggé csalódnom kellett a saját "haverjaimban".Kiállok mellette meg minden,aztán még ő oltogat engem "csak hülyeségből". Szóval ez a kurvajó napom is szépen el lett baszva. Na most rövidre fogtam a szót,mert még van egy kis dolgom,de az olvasók már követelik a panaszkönyvet,hogy panaszt akarnak adni,miszerint én nem vezetem normálisan a blogomat és befognak perelni.
Ha nem lesz jobb dolgom,akkor ígérem írni fogok az elmúlt napokról.
Nah sok puszi a csajoknak,a többieknek csigiri csá.

Szólj hozzá