2011. máj 24.

Hétvége a kacsában

írta: Norva
Hétvége a kacsában

Mostanában elterjedt annak a szokása,hogy a hétvégéimről írok néhány szót,aztán cső.
Na lássunk neki. Szóval úgy történt az az eset,hogy először semmi kedvem nem volt menni kocsmázni meg úgy bulizni sem,de aztán végül valahogy rávettem magam,hogy Ricsiékkel elmegyek egy jót pogózni meg fejet rázni. :D Itt nálunk is volt egy kisebb házibuli a család részéről,de én inkább nem voltam hajlandó részt venni ebben,szóval végül elhatároztam,hogy inkább eltépek itthonról. Kapóra jött ez az egyébként is jól sikerült buli. Itthon iszogattunk egy kicsit alapozásképpen(egy csipetnyi vodka a buli hangulatának feldobásához),előkészültem meg minden egyéb,majd a 18.21 es vonattal irány Dorog. Vonaton már ott ült a csapat apraja-nagyja még olyanok is,akikről azt se tudtam,hogy ki az. Láttam az igazgatóhelyettest is a vonaton,ahogy magányosan tekintett ki az ablakon és hallgatta a zenét. Én már ekkor tudtam,hogy ez a buli jól fog végződni. Nézzük a részleteket. Ahogy odaértünk a helyszínre egy monsteres kocsi ott áll és rajta 2 csajszi,akik osztogatják a fincsi monstert. Peti meg Én mivel olyan helyesek és szépek vagyunk,a csajok nekünk ORIGINAL(tehát zöldet) adtak. A sok ratyinak meg szétosztották a sárgát. Valaki 2 kört ment mind a 2x sárgát kapott, Petinek sikerült akkor kéket kapni(Két legjobb: Kék,zöld). Szóval már így ezért megérte elmenni 600 ft-ért. :D És akkor ez még nem minden. Osztogattak mindenféle szart(karkötő,CD,dobpergető,pengető és még elég sok vackot.) A lényeg a lényeg: Leültünk egy asztalhoz(csoda,hogy volt hely) és elkezdtünk ökörködni,meg beszélgetni. A végén már annyira morbidra fajultak a dolgok,hogy a röhögés átment kabátköpködésbe,mert úgy röhögtünk, hogy a monster,amit ittunk,kijött. Na persze ilyenkor a sok olvasó azt hiszi,hogy azon élősködtünk. LÓFASZT. :D Mentünk inni a jó öreg kacsafröccsöt meg sok sört. Találkoztunk Barbival és barátnőivel,aztán a Barbi hozzánk csapódott és elvolt a társaságunkkal. Jókat beszélgettünk,ám Ricsi már kissé odavolt szellemileg,szóval figyelni kellett rá is. De ez még nem minden: A pogózás közben rúgtam,ütöttem akit értem,persze addig a pillanatig,ameddig nem vadultak el a helyzetek. Szóval később már csak a Ricsi méretű emberkék tudtak biztonságosan pogózni. Kissé már illuminált állapotban volt mindenki,aztán miután vége lett a koncertnek,páran hazamentek, és körübelül még 4 en ott maradtunk(Ricsi,Peti,Tomi és Én). Na ekkor kezdődtek azok a részek,mikor meglehetet halni a röhögéstől. Most nem kezdem el sorolni egytől egyig,mert nincs hozzá kedvem,de valóban: Jól elvoltunk. Majd mivel kaptam kulcsot egy Dorogi panelhoz,a srácokat bevittem 1 órára,hogy ne kinnt várják a vonatot,hanem ott fennt,beszélgettünk,majd nagyjából aludtam 4 órát,mert anyám felkeltett egy telefonhívással. Mikor hazajöttem még leültem tanulni,kockulni satöbbi és délután 6 kor bedőltem az ágyba.. Másnap reggel 6 kor keltem csak fel...:)

Szólj hozzá